Citroën był najlepiej sprzedającym się samochodem w Tunezji w 2018 roku. Łącznie firma sprzedała tam 4.446 samochodów osobowych i dostawczych. To już piąty rok z rzędu, gdy Citroën znajduje się na podium najlepiej sprzedających się nowych pojazdów a czwarty rok na pierwszym miejscu z całkowitym udziałem w rynku na poziomie 8,66%.
Citroën w Tunezji odnosi sukcesy w Tunezji dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży. Liczy ona aktualnie 40 punktów. W 2019 roku powstaną co najmniej trzy nowe, by klienci mieli jeszcze bliżej. Drugim ważnym aspektem w Tunezji jest jakość usług. Nad tym firma nieustająco pracuje, prowadząc szkolenia personelu i dbając o swoich klientów. Bardzo ważny jest tutaj kapitał ludzki oraz wiedza, zarówno sprzedażowa jak i techniczna. Bo kluczowym celem jest zadowolenie klienta przy utrzymaniu wysokich standardów międzynarodowych.
W ofercie Citroën Tunezja znajduje się mniejszy wybór nowych aut niż w przypadku Europy. Są to modele takie jak nowy Citroën C3, Citroën C3 Aircross, Citroën C-Elysee, Citroën C4 Cactus oraz nowy Citroën Berlingo.
Mottem marki jest hasło „Zainspirowany przez Ciebie”.
Najnowsze komentarze