Dacia Duster Delta 4×4 – przyciąga wzrok i radzi sobie w terenie

6 6

polecmy

Nowa Dacia Duster trafiła w ręce niemieckiej firmy Delta 4×4, która doskonale wie, jak przekształcić samochód w terenówkę. Zobaczcie, co tunerzy zrobili z popularnym rumuńskim SUV-em.

Firma Delta 4×4 oferuje pakiet specjalnie dla właścicieli nowego modelu Dacia Duster, a w szczególności dla tych, którzy mają w planach częste wyjazdy w teren. Niemiecki tuner wykonał szereg ulepszeń rumuńskiego SUV-a, które sprawiły, że pojazd poradzi sobie na trudnej nawierzchni. Pakiet obejmuje podniesione o 30 mm zawieszenie oraz aluminiową osłonę podwozia, która ochroni pojazd w mało sprzyjającym otoczeniu.

W zależności od budżetu właściciela Dacia może otrzymać opony BF Goodrich All-Terrain 215/70R16, wyciągarkę znajdującą się za przednim zderzakiem oraz orurowanie przedniej części pojazdu. Model można wyposażyć także w dodatkowe światła przednie, bagażnik dachowy oraz nowe felgi. Ile kosztuje Duster po tuningu? Pakiet tuningowy Delta 4×4 z oponami Goodrich kosztuje w Niemczech 1.790 euro (ok. 7.700 zł).

Jeśli zależy nam na bagażniku dachowym, musimy dopłacić 798 euro, orurowanie kosztuje 296 euro, a wyciągarka 1.178 euro. Dodatkowe oświetlenie wyceniono od 264 do 500 euro, a diody LED od 300 euro do 949 euro.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj
Może ci się spodobać również

6
Dodaj komentarz

avatar
3 Wątki komentarzy
3 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
123TomMacuSeb Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Seb
Gość
Seb

Skoro już mamy nowy artykuł o Dusterze, chciałbym uprzejmie przypomnieć że czekamy na dalszy ciąg testu Dustera z 1.3TCE.

Seb
Gość
Seb

Mam dziwne skojarzenia z nastolatkiem który ma swoje pierwsze auto, powiedzmy Civic z początku lat 90 tych. Kupuje fele wolfrace 18 cali żeby ładnie było widać te malutkie tarczki hamulcowe a z tyłu bębny. Ciekawi mnie też zamontowanie wyciągarki za uroczo wyciętym grilem, tuż przy chłodnicy……
Nie mam nic do Dustera, chętnie bym go zakupił. Ale jak tuningować to sensownie a nie cebula-design.

Macu
Gość
Macu

Dacia zawsze pozostanie Dacią czyli nisko budżetowcem a co za tym idzie przeciętnym wykonaniem

Seb
Gość
Seb

Mylisz wykonanie z wyposażeniem.

Tom
Gość
Tom

A czym ma być, Mercedesem?

123
Gość
123

niestety, ale siedziałem niedawno w salonie w megane za 85tys. i dusterze full opcja. Ja wiem że cena inna, ale miałem wrażenie jakbym po polonezie wsiadł do mercedesa. Rozumiem nabywców Dacii, ale salonowy egzemplarz wyglądał jak „prototyp”. A już opinia z neta że fotele się wyrabiają – potwierdziła się w tym egzemplarzu – fotel „latał” jak w innych samochodach po 15 latach użytkowania…