PZPM opublikował dane, z których wynika, że Dacia Duster była w lutym najchętniej kupowanym samochodem przez klientów indywidualnych w Polsce. W pierwszej dwudziestce znajduje się również Renault Clio. To zresztą dobrze wróży nowemu modelowi, który już wkrótce powinien pojawić się w sprzedaży w salonach.
Nowa Dacia Duster jest nie do pobicia, a sprzedaż w porównaniu do zeszłego roku wzrosła w lutym o ponad 220%. Do klientów trafiło ponad 800 samochodów. W pierwszej dwudziestce znalazło się też miejsce dla Renault Clio, którego wybrało ponad 200 osób. Zestawienie pokazuje również jak wiele przestrzeni do działania jest dla innych francuskich marek – nowy Peugeot 208 II, który również wkrótce zadebiutuje, może być bardzo mocnym punktem oferty lwa.
Duże pole do popisu ma też nowe Renault Clio V. Nowy model przyciąga uwagę klientów a polityka cenowa firmy wyjątkowo sprzyja zakupom indywidualnym. Natomiast w segmencie SUV można się spodziewać ofensywy Citroena C5 Aircross oraz Renault Kadjar – te auta mają bardzo dobre ceny.
Najnowsze komentarze