Nowa Dacia Duster znajduje się nadal na szczytach list sprzedaży zarówno w Polsce jak i w innych krajach europejskich a producent z Rumunii zwiększa produkcję. Dzieje się tak, pomimo początków kryzysu na rynku samochodowym. Pomimo tego, że sprzedaż aut w Europie się zmniejsza, Dacia zyskuje.
Liczba nowych samochodów zarejestrowanych w Unii Europejskiej spadła o 0,4% w kwietniu 2019 roku oraz o 2,6% w okresie styczeń-kwiecień w porównaniu z analogicznymi okresami w ubiegłym roku, do 1,3 mln sztuk w samym kwietniu i 5,34 mln w pierwszych czterech miesiącach w roku. Mimo takich słabych wyników ogółem w całej branży, rejestracje nowych nowych samochodów Dacia na naszym kontynencie… wzrosły. I jest to wzrost bardzo duży bo aż o 13,4% rok do roku w okresie styczeń-kwiecień, do 196 000 sztuk.
Lepsza od SEATa
Udział marki Dacii w rynku wynosił w okresie styczeń-kwiecień 3,7% i aż 4% tylko w kwietniu, co oznacza, że Dacia jest lepsza od Seata i zbliża się do Hyundaia.
Duster hitem sprzedaży
Hitem sprzedaży marki jest nowa Dacia Duster. Zainteresowanie klientów trym modelem jest tak duże, że nadal czas oczekiwania może sięgać nawet 4-5 miesięcy dla niektórych odmian wyposażenia. Coraz więcej klientów decyduje się na wersję 150 KM ze znakomitym silnikiem 1.3 TCe, którą niedawno testowaliśmy.
Najnowsze komentarze