•   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

Dacia kontynuuje swój sukces w Hiszpanii. W październiku model Sandero był najczęściej wybieranym samochodem osobowym na rynku. Najpopularniejszą marką okazał się Peugeot, który znalazł się w rankingu przed Seatem i Volkswagenem.

Hiszpanie zarejestrowali w ubiegłym miesiącu 88.410 egzemplarzy pojazdów osobowych, czyli o 6,6% mniej niż w porównywalnym okresie roku 2017. Mimo spadku na rynku, z miesiąca na miesiąc coraz lepiej radzi sobie Dacia Sandero. W październiku przestronny model segmentu B był najczęściej wybieranym samochodem przez klientów indywidualnych. Z salonów dealerskich Dacii zniknęło 2.797 egzemplarzy Sandero, co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży o 44,4%. Model wyprzedził takich konkurentów jak: Volkswagen Polo (2.170 egzemplarzy) oraz Seat Leon (1.948 sztuk). Od początku roku Hiszpanie zarejestrowali 26.274 egzemplarze Sandero, co daje modelowi czwartą pozycję w rankingu.

Elektryczny Renault Kwid wjeżdża wkrótce na rynek. Czy to oznacza, że Dacia też?

Od początku roku 2018 Dacia sprzedała na rynku hiszpańskim 43.293 egzemplarze samochodów, co przyczyniło się do wzrostu o 19,1%. Drugim najlepiej sprzedającym się modelem po Sandero, jest Duster (11.109 sztuk), a na trzeciej pozycji znajdziemy Dacię Lodgy z 3.740 sprzedanymi egzemplarzami.

Dzięki popularności modeli 2008 i 3008 najczęściej wybieraną marką w Hiszpanii był Peugeot, który zanotował sprzedaż na poziomie 7.841 sztuk. Francuska marka wyprzedziła Seata (6.927 sztuk) oraz Volkswagena (5.943 sztuk).

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

3
Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
3 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
3 Autorzy komentarzy
marcinmaciejMarcin Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
maciej
Gość
maciej

myślę,że ludzie po prostu zaczynają myśleć i wybierają rzecz codziennego użytku,która ma przyzwoitą cenę i robi to co do niej należy. Po prostu powiedzenie „zastaw się a postaw się” nie działa poza Polską. Każdy samochód przy 50 km/h spełnia swoje zadanie,a z taką prędkością spędza 80 procent swojego życia .Jest tani więc nie żal go wymienić za 4 lata. Większość ludzi potrzebuje w samochodzie radio i klimatyzację i takie własnie wybiera.Dacia utrafiła z tym idealnie co widać w Europie w której nie mówi się ,że to wstyd czymś jeździć po prostu. I to Nas różni ;-(

marcin
Gość
marcin

Premiera nowych Clio / Captur i 208 / 2008 może jeszcze bardziej zamieszać na rynku w Europie, a przecież na nowe Sandero też już długo czekać nie trzeba

Marcin
Gość
Marcin

Czyli auto z dłuższą gwarancją, bezpieczniejsze, ale o 5% droższe przegrywa z podstawowym modelem. Czy clio 4 jest takie słabe czy już się znudziło klientom? A może jest problem wizerunkowy bo clio jest małym autem, a sandero rodzinnym? Choć wymiarowo takie same.