Nowy DS7 Crossback jest wyjątkowym samochodem, który został zaprojektowany niejako od podstaw. Łączy w sobie luksus, elementy mody i desingu niespotykane w zasadzie u konkurencji.  Wielu fanów francuskich marek narzeka jednak, że DS nie ma w sobie ducha marki sprzed sześćdziesięciu lat. I paradoksalnie, mają rację. 

Nowy DS7 Crossback to SUV, który skierowany jest do zupełnie innych klientów. Nabywców DS nie będzie interesować historyczne dziedzictwo Citroena, wspaniałe osiągnięcia tej marki w dziedzinie motoryzacji. To trzeba sobie powiedzieć bardzo wyraźnie. DS 7 Crossback, a teraz nowy DS3 Crossback to produkty dla zupełnie nowego grona osób, dla których historia jest albo bez znaczenia albo mało istotna. W tym bardzo konkurencyjnym segmencie, jakim jest motoryzacja, DS Automobiles szukało własnej drogi. 

Nowy DS7 Crossback jest niewątpliwie inny, niż to co można kupić u konkurencji. Być może owa inność jest jednak dla niektórych osób zbyt mało oryginalna, niż tego oczekiwali. Pierwszy DS, z lat pięćdziesiątych, postawił poprzeczkę tak wysoko, że do dzisiaj trudno ją przeskoczyć. I tutaj objawił się geniusz Andre Citroena. Ten człowiek zmienił oblicze motoryzacji na zawsze. Zrobił coś, czego echa odbijają się nawet dzisiaj, w dalekiej przyszłości, rozbudzając oczekiwania i dając nam coś, do czego być może już nie będzie powrotu. Ale francuscy producenci nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa i warto dać im szansę. 

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

15
Dodaj komentarz

avatar
1024
 
5 Wątki komentarzy
10 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
8 Autorzy komentarzy
RomanPiotr001SlawoE DKrzysztof Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Paweł
Gość
Paweł

Rozumiem, że to początek tego artykułu? Bo jakoś po drodze zagubił się temat. Znam historię Citroëna DS i m.in to właśnie spowodowało, że kupiłem DS7. Chcę dać marce szansę na przynajmniej częściowy powrót do wspaniałych tradycji- a nie kojarząc historii ciężko byłoby. Pozdrawiam ;)

Tomo
Gość
Tomo

Kto kupi ds7 ? Odpowiedź jest prosta, ktoś kto ma dużo pieniędzy i libo szalone samochody. Niestety ale oczekiwania skończą sie tym samym co w przypadku ds5… Auto bedzi tylko pięknie wyglądać, ale normalne użytkowanie będzie bardzo bardzo ciężkie. Wielkie rozczarowanie…
Pozdrawiam użytkownik DS5 2.0hdi

Krzysztof
Editor

A dlaczegóż to normalne użytkowanie takiego samochodu ma być „bardzo bardzo ciężkie”?

Artur
Gość
Artur

Ds bez historii ?
Bez historii, bez duszy !

E D
Gość
E D

przejechałem się dzisiaj 225 konnym DS-em i oprócz wielkiej turbo dziury przy starcie to silnik radzi sobie świetnie. Skrzynia jest bardzo dobra i o niebo lepsza niż wcześniejszy EAT6 (nie mogę się jej doczekać w 508:). Wzmocniony Focalem dźwięki silnika w trybie Sport brzmi przyzwoicie – nie ma tragedii jak w 308gti. Kurczę, chyba go kupię – tylko muszę wynegocjować większy rabat. Fajne autko :cool:

Slawo
Gość
Slawo

E D co słychać w temacie 508, udostępnili 3008 na czas oczekiwania?

E D
Gość
E D

no podobno ma być na początku grudnia – taki mail przyszedł od importera, tyle tylko, że nigdzie ich nie widać w systemie. Nastawiłem się psychicznie już na luty, marzec, także tego :) plus taki, że wszystkie 508-ki pochowały się i czekają najpierw na dostawę FE. A na 3008-kę dalej czekam – mają ubezpieczyć, zarejestrować i wydać na dniach, także zobaczymy. Mam wrażenie, że FE które miały iść do PL poszły gdzieś na zachód, bo już dawno się produkowały i pamiętam, że rozmawialiśmy na temat tego, że będą już we wrześniu dostępne… a teraz nikt nic nie wie, auta poginęły i… Czytaj więcej »

Piotr001
Gość
Piotr001

@E D a czy wiesz z jakim rocznikiem auto dostaniesz?

E D
Gość
E D

jak rzeczywiście będzie luty/marzec to nie biorę innej opcji pod uwagę jak rocznik 2019 – chyba, że dorzucą jeszcze jakieś 10% rabatu to wtedy może być i 2018 :)

Piotr001
Gość
Piotr001

Ze swojej strony życzę 2019! 😉

E D
Gość
E D

dziękuję, ja też sobie tego życzę :cool:

E D
Gość
E D
Roman
Gość
Roman

Tylko dlaczego firmowy salon DS Store w Krakowie w opisie DS7 Crossback podaje, że wymieniony samochód ma skrzynię biegów automatyczną dwusprzęgłową? Powinni chyba znać dobrze przynajmniej podstawową specyfikację techniczną oferowanego samochodu.

E D
Gość
E D

bo EAT8 jest tak szybka jak dwusprzęgłowa, a nie było innej opcji do zaznaczenia :cool:

Roman
Gość
Roman

bez wątpienia skrzynia Aisin EAT8 jest bardzo szybka, ale też składający ofertę na Otomoto przy opisie samochodu w dziale „silnik i napęd” w części skrzynie biegów ma do zaznaczenia opcje: automatyczna hydrauliczna (klasyczna), automatyczna bezstopniowa (CVT), automatyczna dwusprzęgłowa (DCT, DSG), manualna, półautomatyczna (ASG, Tiptronic)