Nowa elektryczna superlimuzyna DS Automobiles na horyzoncie. Francuski magazyn L’Automobile zaprezentował wizualizację samochodu, który ma pojawić się w 2021 roku. Samochód ma mieć napęd wyłącznie elektryczny, 500 kilometrów zasięgu oraz w pełni autonomiczny system jazdy, pozwalający na jazdę bez kierowcy. Wśród zapowiadanych możliwości – składana, wysuwana kierownica oraz komfortowe zawieszenie.

Trzeba przyznać, że perspektywa takiej limuzyny jest niezwykle atrakcyjna. Jednak jak to z zapowiedziami bywa, musimy poczekać, aż model zostanie skierowany do produkcji. Inwestowanie w napęd elektryczny jest wciąż obarczone pewnym ryzykiem, związanym przede wszystkim z ilością potencjalnych klientów.

Na razie DS 9 E-Tense jest wyłącznie ciekawą zapowiedzią. Będziemy obserwować ten projekt oraz informować Was o jego rozwoju.

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Newsletter

4
Dodaj komentarz

avatar
 
3 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
TrederSlawoRomankolo Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
kolo
Gość
kolo

kolejny dowód na to, że nie będzie ani c5 (prawdziwej z segmentu D), ani C6, może doczekamy się C4.

Roman
Gość
Roman

DS patrzy nieco dalej z rozwojem napędu swoich przyszłych modeli samochodów niż większość piszących na tym portalu, gdzie diesel HDi powinien być produkowany i montowany w kolejnych samochodach koncernu PSA do końca istnienia indywidualnej motoryzacji. Ale niezadługo już 3 dekada XXI wieku. Po 2020 r. i im dalej to tym bardziej tradycyjne silniki spalinowe czy to wysokoprężne czy benzynowe będą eliminowane przez większość liczących się producentów samochodów. Ten trend widać już dzisiaj, a bardzo duże wzrosty sprzedaży samochodów elektrycznych tylko to potwierdzają. Naturalnie, że samochody elektryczne są droższe w porównaniu do konwencjonalnych ale już w niektórych segmentach i na niektórych… Czytaj więcej »

Slawo
Gość
Slawo

To nie kwestia „rury wydechowej” tylko ceny, opłacalności i funkcjonalności.

Treder
Gość
Treder

Kiedy do produkcji trafi? W XXII w.?