DS Automobiles sprzedała we Francji 24 tysiące samochodów, co oznacza, że dzięki wprowadzeniu nowych modeli odnotowała znaczny wzrost sprzedaży w segmencie premium. Trzema filarami marki będą produkty z jedną premierą rocznie, sieć sprzedaży w połączeniu ze strategią cyfryzacji oraz specjalna, dedykowana obsługa klienta. 

We Francji sieć sprzedaży to 145 punktów. Gama modelowa powiększy się w tym roku na wiosnę o DS 3 Crossback oraz o wersje elektryczne. Pojawią się elektryczne DS 7 E-Tense oraz DS 3 E-Tense. Ale to nie koniec nowości w DS Automobiles. Marka stawia bowiem na internet.

Internetowa sprzedaż DS Automobiles

Już na 10 stycznia planowana jest premiera strony DS 3 Crossback La Premiere, na której klienci będą mogli dokonać pełnego zamówienia samochodu ze wszystkimi opcjami. Doświadczenia z tego projektu zostaną wykorzystane w rozwijaniu tego kanału sprzedaży także przez inne marki koncernu.

Certyfikat DS Certified

Wszystkie nowe modele marki zyskają certyfikat DS Certified. Ma on służyć wzmocnieniu wartości rezydualnej marki i wyróżniać produkty DS Automobiles na rynku. Szczegóły tego projektu zostaną zaprezentowane już wkrótce.

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

Dodaj komentarz

avatar
1024
 
  Subskrybuj  
Powiadom o