W ostatnich dniach sporo w europejskich i światowych mediach pisze się i mówi o Iranie, a powodem jest wizyta prezydenta Islamskiej Republiki Iranu, Hassana Rouhani, na Starym Kontynencie.
W tym samym czasie, kiedy prezydent wraz z grupą polityków i znacznie większą ekipą przedstawicieli biznesu podróżuje po Europie, firma DS Automobiles otworzyła w stolicy Iranu, Teheranie, swój pierwszy w tym kraju i w ogóle na Bliskim Wschodzie DS Store, czyli salon, w którym klienci mogą skonfigurować i zakupić wybrany przez siebie model najmłodszej marki samochodowej w Europie.
Salon został otwarty przedwczoraj, a podczas związanej z tym uroczystości obecni byli Yves Bonnefont, dyrektor generalny marki DS, Daryoush Biria, prezes Grupy Arian, importera aut DS do Iranu, Jego Ekscelencja Bruno Voucher, Ambasador Francji w Teheranie, a także wielu dziennikarzy i potencjalnych klientów – łącznie prawie 200 osób!
O planach ekspansji DS Automobiles na rynkach Bliskiego Wschodu pisaliśmy już w połowie października ubiegłego roku.
„Marka DS czyni ważny krok w jej międzynarodowym rozwoju. Iran jest dla nas kluczowym krajem, który pozwala nie tylko realizować nasze ambicje, ale i prezentować francuskie doświadczenia w budowie luksusowych pojazdów. Ważnym atutem na drodze do naszego sukcesu jest nasz partner, Arian Group, firma z dużym doświadczeniem i ogromnym szacunkiem w tutejszej społeczności” – powiedział Yves Bonnefont.
Także Daryoush Biria nie szczędził pochlebstw: „Marka DS jest synonimem design, technologii i francuskiej elegancji. Jesteśmy dumni mogąc na zasadach wyłączności reprezentować tak znamienitego producenta w Iranie i nie wątpimy, że samochody DS spotkają się z dużym zainteresowaniem naszych gości”.
DS Store w Teheranie zlokalizowany jest przy jednej z najatrakcyjniejszych ulic miasta, Andarzgou Boulevard, położonej w północnej części stolicy Iranu. Sam salon ma 275 m² powierzchni, na której klienci mogą się zanurzyć w świecie DS. Nowoczesna fasada przyciąga wzrok, elegancja błyszczy na każdym centymetrze kwadratowym, lakierowane meble, monitory z płaskimi ekranami, zdjęcia Paryża, moda, luksus, styl, a wszystko to w przytulnej atmosferze dającej posmak ekskluzywności. Nie więcej, niż sześć samochodów na ekspozycji, by czuć było przestrzeń, by można było spokojnie obejrzeć każdy model, by nikt nikomu nie przeszkadzał w podejmowaniu decyzji związanych z personalizacją wybieranego auta…
Pierwsze modele, jakie zaoferowano klientom w Iranie, to flagowy DS 5 oraz SUV DS 6. W DS Store eksponowane są wersje Sport Chic, najbogatsze, by pokazać potencjalnym klientom, na co mogą liczyć i czego się spodziewać. Eksponowane modele mają oczywiście skórzane lub anilinowe tapicerki wzorowane na bransoletach męskich zegarków. Również deski rozdzielcze obite są skórą. Wydajne silniki połączone z sześciobiegowymi automatycznymi skrzyniami biegów obiecują dużo radości z jazdy. Już wkrótce do tych dwóch modeli dołączy sedan DS 5 LS, a później kolejne modele – DS 3 i DS 4.
Przypomnijmy jeszcze kilka kluczowych informacji na temat Iranu:
– populacja liczy ok. 80 milionów ludzi, z czego 70% mieszka na obszarach miejskich;
– to drugi pod względem populacji kraj w regionie Bliski Wschód/Afryka Północna;
– dwie trzecie ludności Iranu ma poniżej 30 lat;
– Iran ma duże zasoby paliw kopalnych – 11% światowych rezerw ropy naftowej i 15% światowych rezerw gazu ziemnego.
KG; zdjęcie: DS Automobiles
Najnowsze komentarze