Grupa Renault uruchomiła nowe centrum projektowe w Szanghaju, które będzie odpowiedzialne przede wszystkim za design samochodów przeznaczonych na rynek chiński.
Do oddziałów projektowych Grupy Renault we Francji, Rumunii, Korei Południowej, Brazylii i Indiach dołączyło nowe centrum w Szanghaju, które zajmie się designem nowych modeli przeznaczonych na rynek chiński. Francuski koncern zamierza sprzedawać w Państwie Środka 550.000 egzemplarzy samochodów rocznie do 2022 roku. Do lokalnej produkcji trafi 9 modeli osobowych, należących przede wszystkim do segmentu SUV. 3 pojazdy będą miały napęd całkowicie elektryczny. W tym roku do sprzedaży trafi crossover City K-ZE.
Nowe centrum projektowe Renault w Szanghaju w nadchodzących miesiącach zatrudni ok. 20 lokalnych projektantów. Ich zadaniem będzie jak najlepiej odpowiedzieć na zapotrzebowanie klientów w Chinach. Design Center Shanghai przyczyni się również do wyglądu pojazdów produkowanych na rynek światowy.
Centrum projektowe Renault w Szanghaju będzie odpowiedzialne za wszystkie sektory wzornictwa motoryzacyjnego, w tym designu: zewnętrznego, wewnętrznego, kolorów i materiałów wykończeniowych, a także tożsamością marki, wrażeniami osób korzystających z systemu interaktywnego oraz łatwością obsługi ekranów multimedialnych i wyświetlaczy deski rozdzielczej.
Nowe centrum projektowe w Szanghaju będzie wspierać strategię ekspansji Renault na rynek chiński, który od roku 2000 jest największym rynkiem motoryzacyjnym na świecie i czwartym rynkiem dla Grupy Renault. Chiny są jednym z kluczowych części planu strategicznego Drive the Future.
Najnowsze komentarze