Peugeot 3008 drugiej generacji jest niezwykle udanym samochodem. Jest na rynku od dwóch lat i nadal cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów. 3008 to przecież hit sprzedażowy m.in. we Francji, gdzie okupuje czołówkę zestawień sprzedaży. Modne nadwozie SUV, jeden z najładniejszych projektów nadwozia na rynku i fantastyczne, artystycznie wręcz dopracowane wnętrze to główne zalety tego samochodu. Byliśmy nim zachwyceni od samego początku, a nasz redaktor naczelny, Krzysiek Gregorczyk, napisał wręcz, że jest to pierwszy SUV, którego by kupił. Jego większym bratem, 5008, pojechaliśmy na długodystansowy test do Nowej Zelandii.

Co ważne, Peugeot 3008 II pojawia się już na rynku wtórnym. Ilość ofert nie jest zbyt duża, ale pozwala zorientować się w cenach, oferowanych przez kupujących. A te są zaskakująco wysokie. Jest ogromny przeskok pomiędzy pierwszą wersją 3008 a jego następcą – wynosi kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Mocny diesel do 3008

W ofertach Peugeot 3008 II przeważa z silnikiem diesla. Do dyspozycji kupujących są wersje 1.6 HDi z silnikiem o mocy 120 KM lub 2.0 HDi o mocy 150 lub 180 KM. Te dwie ostatnie jednostki bardzo polecamy. Są ciche, niezawodne oraz oszczędne i oferują wystarczający zapas mocy, by swobodnie przemieszczać się nawet w pełni załadowanym autem. 1.6 HDi 120 KM też ma oczywiście swoje zalety, bo francuskie silniki diesla słyną z kulturalnej pracy i niezawodności. Wersja benzynowa z silnikiem 1.2 PureTech to rozwiązanie dobre do miasta i pod miasto, natomiast jeśli dużo jeździcie po autostradach, wtedy ceną jest wyższe zużycie paliwa.

Ile kosztuje używany Peugeot 3008?

Ceny używanego 3008 zaczynają się od 82900 złotych. Samochody z ogłoszeń pochodzą głównie z ofert krajowych a ich przebieg bywa bardzo różny. Rekordzista zrobił w ciągu niecałych dwóch lat 139 tysięcy kilometrów.

Marka i modelRocznikPrzebiegSilnikCena
Peugeot 3008 II201798.000 km1.6 HDi 120 KM89.900 zł
Peugeot 3008 II201730.000 km2.0 HDi 150 KM93.990 zł
Peugeot 3008 II201721.000 km1.2 PureTech 130 KM97.000 zł
Peugeot 3008 II20177.100 km1.6 HDi 120 KM94.900 zł
Peugeot 3008 II201748.000 km2.0 HDi 180 KM110.000 zł
Peugeot 3008 II2017139.000 km2.0 HDi 150 KM87.990 zł
Peugeot 3008 II201759.995 km1.6 HDi 120 KM84.990 zł
Peugeot 3008 II201730.428 km2.0 HDi 150 KM89.990 zł
Peugeot 3008 II201725.000 km1.6 HDi 120 KM82.900 zł
Peugeot 3008 II2017107.000 km2.0 HDi 150 KM84.000 zł

 

Dlaczego warto kupić używanego Peugeot 3008?

Piękne nadwozie, jeszcze piękniejsze wnętrze, komfortowe zawieszenie i fotele, dobre wyciszenie – podróż tym autem jest po prostu przyjemna i mimo, że jest na rynku już dwa lata, przyciąga wzrok i budzi zazdrość. Świetnie wygląda w miedzianym lub czarnym kolorze. Samochody w ogłoszeniach są dość młode i objęte gwarancją, nie ma więc ryzyka, że pojawią się jakieś niespodzianki.

Peugeot 5008 w Nowej Zelandii – długodystansowy test

 

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

5
Dodaj komentarz

avatar
 
3 Wątki komentarzy
2 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
5 Autorzy komentarzy
SlawoGrzegorzkurganRadaWiktor Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Wiktor
Gość
Wiktor

Z tabeli wynika, że jednak rekordzista miał 139.000 km

Rada
Gość
Rada

Ja bardzo chętnie bym kupił lecz bez sponsora 50% ceny się nie obędzie. Jeśli ktoś by zechciał to zapraszam na maila; ) Oczywiście żartuję bo cudów nie ma…

kurgan
Gość
kurgan

Nie rozumiem. Co jest z tymi samochodami nie tak??? Przecież to prawie nowe auta z utratą wartości rzędu kilkadziesiąt tysięcy zł. Czy to nie są auta z jakimiś wadami, po wypadkach, ? Kto oddaje auto prawi nowe auto z 40 % „upustem”. Coś w nich musi być nie tak.

Grzegorz
Gość
Grzegorz

Niech kolega poczyta trochę o utracie wartości auta nowego, potem zobaczy jaki mamy zalew używanych aut na rynku a w szczególności „furmanek” z bliskiego Zachodu to zrozumie dlaczego są takie upusty. Można wystawić zaporowa cenę tylko po co? Aby auto stało sobie ma placu i traciło wartość? Dodatkowym faktem jest bogacenie się społeczeństwa i wysyp nowych modeli – auta jak telefony, zaczynaja się coraz szybciej starzec i zwyczajnie nudzić… A kto bogatemu zabroni😜?

Slawo
Gość
Slawo

Jako nowe mają zawyżone ceny na naszym rynku, jak widać rynek weryfikuje bajki producenta o wysokiej wartości rezydualnej. Jeszcze bardziej pogrąży sprzedaż 3008 debiutujący C5A, który jest sensownie wyceniony.