Kwietniowa sprzedaż marki Peugeot w Czechach

8 1

polecmy

Sprzedaż nowych samochodów w Czechach wciąż spada. To trend obserwowany tam od siedmiu miesięcy. Na tym tle jednym z nielicznych wyjątków jest marka Peugeot, która znowu odnotowała wzrost sprzedaży. W kwietniu było to +3,2%. Skumulowany wzrost sprzedaży marki Peugeot za pierwsze cztery miesiące bieżącego roku wynosi zaś 12,8%.

Większość marek samochodowych działających na rynku czeskim zmaga się ze spadkiem na rynku motoryzacyjnym. Na tym tle wyniki marki Peugeot okazują się wyjątkowo dobre. Sprzedaż stale rośnie od października ubiegłego roku. W porównaniu z rekordowym wynikiem zanotowanym w 2018 r. obecnie sprzedaż marki peugeot jest wyższa o 560 samochodów.

Jeśli chodzi o samochody osobowe, od początku roku w Czechach zarejestrowano 3.982 pojazdy marki Peugeot, co stanowi wzrost o 423 pojazdy (+11,9%) w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Peugeot poprawił się o jedno miejsce w rankingu najpopularniejszych marek nowych aut i obecnie zajmuje 5 pozycję. W kategorii lekkich samochodów dostawczych zarejestrowano 951 pojazdów marki Peugeot. Jednak wzrost o 137 sztuk (+16,8%) nie wystarczył, aby utrzymać pierwszą pozycję w rankingu producentów samochodów, którą Peugeot zajmował w ostatnich miesiącach i aktualnie marka sygnowana kroczącym lwem zajmuje drugie miejsce. Ogólny wynik za pierwsze cztery miesiące to 4.933 zarejestrowane samochody. Udział Peugeota w rynku wzrósł o ponad jeden punkt procentowy do 5,53%, co daje mu 5 pozycję.

Kwiecień 2019 roku był kolejnym udanym miesiącem dla marki Peugeot u naszych południowo-zachodnich sąsiadów. Po raz drugi w tym roku Peugeot osiągnął czwarte miejsce w rankingu marek samochodów, co udało się tylko raz w ubiegłym roku. Rejestracje samochodów Peugeot w kwietniu w Czechach osiągnęły poziom 1.333 aut osobowych i lekkich samochodów dostawczych, czyli wzrosły o 41 sztuk (+3,2%) w porównaniu z kwietniem ubiegłego roku. Udział marki w rynku wynosił w czwartym miesiącu roku 5,43%.

Peugeot w Czechach rozpoczął właśnie doroczną akcję marketingową Peugeot Emotion Day. Ma ona na celu dalsze wzmocnienie dynamiki sprzedaży. Od 10. maja do 23. czerwca w 31 miastach Czech i Moraw odbędą się imprezy promujące samochody marki. Ważnym momentem będzie dzień 12. czerwca, kiedy to marka wprowadzi na rynek czeski nowego Peugeota 508 SW.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj
Może ci się spodobać również

8
Dodaj komentarz

avatar
2 Wątki komentarzy
6 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
6 Autorzy komentarzy
Tommo66MarekJanWartoKrzysztof Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
antyżenada
Gość
antyżenada

Super, a co to ma wspólnego z naszym krajem????

Marek
Gość
Marek

My mechanicy dzięki francuskim samochodom mamy więcej pracy i chwała im za to :D

Tommo66
Gość
Tommo66

A ja gdybym był mechanikiem, przeniósłbym się do VAGa. Leżałbym sobie cały dzień, podrzemał, a pensyjka ta sama…