Stoisko Citroëna La Maison Citroën na Salonie Samochodowym w Genewie (naszą relację znajdziecie tutaj) otrzymało Nagrodę Kreatywności. Ekspozycja łączyła historię z przyszłością – wyraźnie nawiązywała do obchodzonego w tym roku stulecia marki, ale i koncentrowała się na nadchodzących latach.
La Maison Citroën spotkało się z uznaniem jurorów. Nagroda Kreatywności za ekspozycję podczas genewskiego salonu jest przyznawana od 2004 roku. W tym roku była to już szesnasta edycja tego konkursu. Jury złożone z profesjonalistów z branży motoryzacyjnej i marketingowej nagradza markę samochodową, która pokazała swoją przestrzeń wystawową w najlepszym świetle, odpowiadając jednocześnie na maksimum kryteriów, jakie są oceniane przez jurorów.
W przypadku La Maison Citroën jury było szczególnie przekonane, że historia i przyszłość marki zostały podkreślone w znakomitych proporcjach, przy jednoczesnym zachowaniu przyjazności dla odwiedzających i jakości obsługi.
La Maison Citroën to spektakularne stoisko, miejsce do odkrywania historii i przyszłości marki, łączące styl i wygodę, dynamiczne, ciepłe i cyfrowe. Przestrzeń dla życia, oferująca unikalną architekturę i oferującą kilka razy dziennie show „Place to C” i przekształcona w plac zabaw dla Ami One Concept, który poruszał się na stoisku. Stoisko, które przyciąga gości do świata Citroëna przyszłości dzięki „Le Comptoir Ami One”. To przestrzeń oferująca unikalny symulator cyfrowej obsługi klienta oraz łatwej i intuicyjnej obsługi, z jaką zapewne będziemy mieć do czynienia za kilka-kilkanaście lat.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze