Jak wygląda dzień najważniejszej osoby w Citroenie? Dziennikarze magazynu Autocar spędzili z szefową marki, Lindą Jackson, jeden wyjątkowo aktywny dzień.
Najważniejsza postać w Citroenie jest kobietą, Brytyjką i nazywa się Linda Jackson. Jackson została dyrektor generalną francuskiej firmy w 2014 roku, jest więc odpowiedzialna za wzrost sprzedaży marki oraz wprowadzenie na rynek takich modeli jak: C3, C3 Aircross, który zresztą cieszy się całkiem sporą popularnością, a także odświeżonego Cactusa. Spod skrzydeł Jackson na rynek europejski, wkrótce zostanie wypuszczony również model C5 Aircross. Magazyn Autocar docenił zasługi szefowej Citroena wręczające jej nagrodę Great British Women Award. Wyróżnienie jest przyznawane najbardziej wpływowym kobietom w branży motoryzacyjnej w Wielkiej Brytanii. Dziennikarze Autocar sprawdzili również, jak wygląda dzień z życia najważniejszej osoby w firmie Citroen.
Gdy dziennikarze Autocar dotarli do mieszkania Lindy Jackson w Paryżu, Brytyjka dopijała jeszcze herbatę i sprawdzała ostatnie e-maile, a następnie wsiadła do samochodu: Citroena C4 Cactusa. Tego dnia stolica Francji okazała się bardzo zakorkowana i w napiętym rozkładzie dnia pojawiło się małe opóźnienie.
O godzinie 9:00 szefowa Citroena zjawiła się w centrum badań i rozwoju marki w Velize, gdzie wspólnie z Xavierem Peugeot, dyrektorem ds. strategii produktów dokonała przeglądu kolorów i wykończeń dla przyszłego europejskiego C5 Aircrossa. Sprawdzili również spójność palety barw i wykończeń modeli C3 Aircross, C4 Cactus, C5 Aircross oraz nowego Berlingo, który trafi na rynek już jesienią.
O godzinie 10:20 Linda Jackson trafia do kolejnego pomieszczenia, w którym ogląda makiety nachodzących modeli Citroena. Jednym z nich jest oczekiwany model segmentu D, który pojawi się w roku 2020. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią model ma być zjawiskowy i nie dopuszczamy do siebie myśli, że będzie inaczej ;-) Szefowa Citroena wraz z dziennikarzem Autocar zostają przetransportowani modelem C5 Aircross do nowej siedziby Grupy PSA. Wspólnie z szefem ds. marketingu Arnaudem Bellonim oraz całym zespołem ds. reklamy dokonuje przeglądu materiałów promocyjnych dla nowego Citroena Berlingo. Filmy, plakaty, reklamy prasowe i banery nowego kombivana są już gotowe.
12:45 to czas krótkiego lunchu po którym Jackson składa wizytę w niewielkim salonie La Maison Citroen, który prezentuje nową koncepcję obiektów dealerskich w centrum zatłoczonego miasta. Następnie spotyka się z szefem salonu, Ericiem Coppensem. Po krótkiej rozmowie, dyrektor generalna Citroena znów jest w podróży. Czas spędzony w korkach Jackson wykorzystuje do refleksji i planowania. Wreszcie dociera na lotnisko, skąd wyrusza do Chin na spotkanie biznesowe. Po nieco ponad dwóch dniach będzie już z powrotem z kolejnym napiętym harmonogramem, ale jak przyznaje: „Robię to co kocham, ile osób może to o sobie powiedzieć?”
Źródło: Autocar
Najnowsze komentarze