•   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

Grupa PSA mianowała nową szefową marki DS. Została nim Marion David, która zastąpi Erica Apode, który zajmował to stanowisko od 2014. Marion David pracuje w PSA w 1996. Zaczynała jako analityk rynkowy. Od 2016 roku była szefową rynku detalicznego dla marek Peugeot oraz DS. 

Zmiany wynikają z potrzeby wzmocnienia obecności marki DS na rynkach. Premiera DS 7 Crossback a niedawno DS 3 Crossback to mocne wejście i powrót na rynek premium. Samochody zbierają bardzo pozytywne recenzje, oferując klientom to, czego nie mają inne marki w tym segmencie. Marka będzie prezentować nowy model każdego roku w ciągu najbliższych czterech lat.

Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 39/2018

Sprzedaż DS wzrosła w 2017 roku, dzięki wprowadzeniu nowej oferty. DS liczy na znaczący wzrost wolumenu dzięki modelowi DS 3 Crossback, który był prawdziwym sukcesem poprzednio.

Z gamą DS można zapoznać się na stronie DS Automobiles.

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Newsletter

2
Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
1 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
2 Autorzy komentarzy
RomanToJa Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
ToJa
Gość
ToJa

Skoro wejście nowych modeli tak dobre, to skąd zmiana szefa? Ciekawe…

Faktycznie DS7 sprzedaje się fajnie.

Roman
Gość
Roman

Z przyczyn estetycznych! Mme Marion David (a nie jak napisano przy zdjęciu Davis) bez wątpienia lepiej prezentuje się przy tak eleganckich samochodach jak DS niż Eric Apode.