Większość nagłówków o marce Peugeot w tym tygodniu miała trend negatywny, informuje InfoTrie, serwis analizujący informacje prasowe w sieci. Rozwiązanie to pozwala identyfikować pozytywny i negatywny przekaz dzięki monitorowaniu ponad 6 tysięcy źródeł informacji w czasie bieżącym. Firma tworzy na tej podstawie rankingi medialne, nadając ocenę od -5 do +5. W tym tygodniu Peugeot uzyskał ocenę -2,67 w skali InfoTrie.
Dodatkowo stosowany jest wskaźnik zasięgu informacji, który w przypadku marki z lwem był na najwyższym, 10 poziomie. Oznacza to, że zasięg informacji był na tyle duży, by móc mieć wpływ na kurs akcji. Peugeot musi więc niewątpliwie popracować nad swoimi kontaktami z mediami. Tak niski wynik i możliwe wahania kursu akcji oznaczają, że firma powinna zweryfikować swoją strategię komunikacyjną.
https://www.youtube.com/watch?v=ShigaKUh4Vo
Na szczęście klienci nie przejmują się tak bardzo ocenami jak giełda. Nowy Peugeot 3008 czy Peugeot 5008 znajdują coraz więcej nabywców. Zmiany w koncernie, zapoczątkowane II generacją 3008 okazują się więc być trafione. Teraz na salonowy już debiut czeka nowy Peugeot 508 II generacji, który może sporo namieszać w segmencie D.
Firma rodzinna, która poprzedziła obecną firmę Peugeot, została założona w 1810 roku i produkowała młynki do kawy i rowery. Armand Peugeot zbudował pierwszy samochód firmy, napędzany silnikiem parowym, w 1889 roku.
Firma i rodzina Peugeot pochodzą z Sochaux we Francji. Peugeot ma tam fabrykę oraz swoje muzeum.
Najnowsze komentarze