Nowy Citroën Berlingo zdobył nagrodę Autobest „Best Buy Car of Europe 2019”, pokonując pięciu pozostałych finalistów.
Nagrodę otrzymuje samochód, który jest uznany za najlepszą ofertę dla klientów w 2019 roku. Jury przyznało ten prestiżowy tytuł trzeciej generacji kombivanów Citroëna – twórcy tej koncepcji samochodu. Kobivany to idealne samochody dla aktywnych rodzin.
Nowy Berlingo ma nowoczesną stylistykę, zgodną z najnowszym stylem marki. Jest bardziej komfortowy, praktyczny i oferuje blisko 20 systemów wspomagania prowadzenia.
Zdaniem jury Autobest Nowy Citroën Berlingo jest samochodem, który najlepiej spełni oczekiwania klientów w 2019 roku. Model otrzymał tytuł „Best Buy Car of Europe” wraz z Peugeot Rifterem i Oplem Combo Life. W 2018 roku nagrodą MANBEST (MANager BEST) została również uhonorowana Linda Jackson, dyrektorka generalna Citroëna.
Co roku począwszy od 2001 roku Autobest nagradza samochód, który zdobywa największą liczbę głosów. Jury, w skład którego wchodzi 31 dziennikarzy motoryzacyjnych z 31 krajów Europy, ocenia modele na podstawie 13 kryteriów. Należą do nich między innymi stosunek jakości do ceny, stylistyka, komfort, zastosowane technologie oraz jakość oferowanych usług i dostępność części zamiennych w sieci dystrybucji.
Po raz pierwszy w historii Autobest nagroda „Best Buy Car of Europe” po raz drugi z rzędu została przyznana temu samemu producentowi. Nowy Citroën Berlingo, podobnie jak wybrany w zeszłym roku kompaktowy SUV Citroën C3 Aircross, wyróżnił się na tle konkurencji i wygrał osiemnastą edycję konkursu dzięki zmodernizowanej stylistyce, zaawansowanym technologiom i silnikom najnowszej generacji. Wniósł powiew świeżości do segmentu kombivanów. Nowa generacja, zainspirowana oczekiwaniami klientów, doskonale odzwierciedla nowe hasło marki „Inspired by you”. Nowy Citroën Berlingo to niezwykle wszechstronny samochód. Jest idealnym partnerem dla rodzin lub seniorów, którzy prowadzą aktywny tryb życia. Klienci cenią w nim przede wszystkim przestronne wnętrze i funkcjonalność.
Tytuł przyznany wersji osobowej Nowego Citroëna Berlingo to kolejne wyróżnienie dla tego modelu po otrzymanym we wrześniu na targach w Hanowerze prestiżowym tytule „International Van Of The Year 2019” dla wersji użytkowej. Również w tym tygodniu zdobyła ona tytuł samochodu dostawczego roku (Van Of The Year) przyznawaną przez magazyn Argus. To jeszcze jeden wyraz uznania dla stylistyki, wyposażenia i zalet trzeciej generacji Berlingo, która odgrywa kluczową rolę w nowej strategii marki w segmencie samochodów użytkowych w Europie.
W 2017 roku Berlingo był najlepiej sprzedającym się modelem Citroëna w blisko 17 krajach. Dziś jest drugim najlepiej sprzedającym się modelem Citroëna po C3. Został wyprodukowany łącznie w 3,3 milionach sztuk od momentu wprowadzenia na rynek w 1996 roku. Bardziej nowoczesny, zgodny z nową stylistyką marki Citroën, Nowy Berlingo wpisuje się w strategię odnowy marki. Od jego premiery we wrześniu 2018 r., złożono już ponad 13.000 zamówień na nowy model, co pozwoli Citroënowi utrzymać wysoką dynamikę sprzedaży. Z przeszło 690.000 nowych samochodów zarejestrowanych na koniec października w Europie (rekordowa liczba od 7 lat), Citroën odnotował 6-procentowy wzrost sprzedaży w Europie, trzykrotnie przewyższający wzrost rynku.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze