Dacia Duster jest najbardziej rentownym modelem marki. Cztery z pięciu samochodów produkowanych w Mioveni w pierwszych dwóch miesiącach to właśnie Duster, a produkcja drugiego najlepiej sprzedającego się małego SUV-a na rynku europejskim stale rośnie.

Charakterystyczne jest również to, że klienci najchętniej wybierają droższe wersje. Średnia cena zakupu wynosi obecnie około 60 tysięcy złotych, co oznacza dobrze wyposażone modele w wersji Prestige. Również w Polsce cieszą się one dużą popularnością.

Produkcja Dustera w Mioveni osiągnęła w pierwszych dwóch miesiącach tego roku wartość ponad 2 miliardów euro.

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

10
Dodaj komentarz

avatar
 
3 Wątki komentarzy
7 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
8 Autorzy komentarzy
MiszaPawełLucynaObywatel MKDick Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Pajak
Gość
Pajak
Marcin
Gość
Marcin

Dacia nigdy nie dawała auta zastępczego za free, to jedna z różnic względem Renault i jedna z przyczyn czemu możesz go kupić taniej. A problemy sprawia tylko ten dychawiczny 1.6, może go w końcu wycofają z produkcji bo i tak nie jedzie nawet jak jest sprawny.

Jakman
Gość
Jakman

Czyli problem będzie dotyczył „tylko” około 70% pojazdów, bo pewnie tyle sprzedano z tym silnikiem.

Marcin
Gość
Marcin

W Polsce pewnie tak ale większość dziadków która wybrała ten silnik nie zauważy problemu, bo chyba od początku moc (i jej spadki ) ich nie interesowały.. Bo innego wytłumaczenia nie mam na wybór 1.6 po zrobieniu jazdy próbnej. No jedynie budżet i wiara, że to stare 1.6 to się nie zepsuje..

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Ja jeździłem na jeździe próbnej i nie narzekałem na brak dynamiki w 1.6 SCe, a w poniedziałek odbieram Dustera z tym właśnie silnikiem. Większość jazdy będzie w mieście i do tego celu ten silnik jest wystarczający. Sugerowanie się awaryjnością po przeczytaniu forum to idiotyzm bo 90% ludzi nie ma z tym silnikiem problemu, nawet tak dopracowane maszyny jak Boeing 737 Max czy Dreamliner maja problemy co doprowadza nawet do katastrof, a co tu dopiero mówić o zwykłej Dacii. Co mają mówić właściciele BMW którym auta się palą? A tu drobny problem z softem silnika i już afera na całego. Ludzie… Czytaj więcej »

Lucyna
Gość
Lucyna

Ja mam Duster Comfort z silnikiem 1.450 i spokojnie mozna depnac jak jest gdzie ;-)
Jestem bardzo zadowolona bo Comfort faktycznie jest oraz klima i bagażnik pojemny. Super auto.

Jakman
Gość
Jakman

Wszystko zależy z czego się ktoś przesiada. Jak ktoś jeździł Tico, Lansem, Polo, inną Dacią itp. będzie się czuł jak w raju. Jak się przesiądzie choćby z Laguny II z 2001 roku to zazna już co najwyżej czyściec (nie mówię o wersji Initiale, bo wtedy to już zazna piekło ;) ). Odnośnie komfortu rzecz jasna. Jak chodzi o silnik to jest podobnie. Jak ktoś jeździł dotąd wolnossakiem o mocy do 100 KM to będzie się mu wydawało, że ma teraz dynamiczny samochód. Jak jeździł jakimś turbodieslem lub mocną benzyną to z czasem lub od razu poczuje dyskomfort. To jest dokładnie… Czytaj więcej »

Paweł
Gość
Paweł

Panikujecie towarzyszu. 4lata dokkera i serwis zawsze mam auto zastępcze za friko. Po gwarancji raz się zdarzyło zapłacić – czekaj – caaałe 80zl za dobę. Kolejny raz znowu nie policzyli. Nie wiem czemu. Co za 80zl natestowalem się samochodu to moje ;) renowki dość dobrze bokiem latają hehe ESP mniej agresywne niż w daćkach.

Dick
Gość
Dick

Czyli można zrobić auto praktyczne, ładne, sprawdzone mechanicznie za niewielkie pieniądze. A jak wypuszczą pick-upa to bedzie hit

Misza
Gość
Misza

Ludzie mają dość tych okazji z zagranicy