Citroen zaprezentował drugą odsłonę swojej kampanii reklamowej, która ma za zadanie uczcić 100-lecie marki. Film ponownie przedstawia autostopowicza, który ma szczęście podróżować najważniejszymi modelami w historii producenta. Możemy podziwiać takie pojazdy jak: Citroen 2CV, Type H, Mehari, DS, pojawiły się również niespodzianki.
Pierwszą odsłonę kampanii, której głównym bohaterem jest sympatyczny autostopowicz Citroen zaprezentował w marcu tego roku. Właśnie możemy oglądać drugą część, która została przedstawiona w bardzo podobny sposób. Wykorzystano nawet ten sam utwór „Take a long way home” zespołu Supertramp. Film prezentuje istotne dla marki pojazdy, pojawiły się również niespodzianki w postaci ważnych dla Citroena osób.
W modelu DS Pallas zobaczymy, jak wygodnie siedzi sobie Jacques Séguéla, słynny publicysta oraz twórca kampanii reklamowej Citroena z lat 80. Jest odpowiedzialny m.in. za reklamę Dzikie szewrony (Wild Chevrons), kampanię modelu AX na Murze Chińskim, Citroena Visa GTi na lotniskowcu oraz promocję CX-a z Grace Jones. Jacques Séguéla podobnie jak sam André Citroën był twórcą rozrywkowej i kreatywnej reklamy.
Nasz bohater znalazł się także u boku Sébastiena Loeba na pokładzie Xsary WRC. Samochód pomógł Loebowi zostać rajdowym mistrzem świata po raz pierwszy w 2004 roku. Razem ze swoim pilotem Danielem Eleną dostarczył marce Citroen osiem światowych zwycięstw w kategorii konstruktorów, a jako kierowca zdobył dziewięć tytułów. W reklamie możemy zobaczyć również przedstawiciela najnowszej gamy Citroena, model C5 Aircross, a także przyszłość marki: koncept CX-Perience.
https://www.youtube.com/watch?v=JcQIrZC8JSc&feature=youtu.be
Najnowsze komentarze