Nowy Citroën Berlingo Van, którego francuskie ceny już opublikowaliśmy, zadebiutuje na 67. Międzynarodowym Salonie Samochodów Użytkowych w Hanowerze. Odbędzie się on w tym roku w dniach 20-27 września. Grupa PSA będzie tam miała stoisko o powierzchni ok. 970 m² w hali nr 13. Zaprezentuje m.in. cztery wersje branżowych zabudów najnowszej użytkowej wersji swojego kombivana.
Nowy Citroën Berlingo Van będzie mógł – wzorem poprzednich wersji – być dostosowany do niemalże każdych wymagań biznesowych. W Hanowerze pokazane zostaną cztery przykładowe zabudowy, ale to tylko ułamek możliwości zastosowań tego auta.
Idealnym dla wszelkiej maści rzemieślników wydaje się być Citroën Berlingo Transline Solution. Auto ma zabudowę wykonaną przez firmę Würth, która można dostosować w zależności od wymagań określonej grupy zawodowej, czy wręcz dla każdego klienta.
Z kolei Citroën Berlingo Schornsteinfeger, to idealne auto dla… kominiarzy. Tak, tak, nie należy zapominać o tej ważnej grupie zawodowej. Ich praca ma bezpośrednie przełożenie na zdrowie i życie wielu z nas. W Hanowerze wystawiona będzie taki właśnie Nowy Citroën Berlingo Van. Auto powstało w ścisłej współpracy z Federalnym Związkiem Kominiarzy, a przygotowała je firma Bott.
Idealnym samochodem dla leśników, ale i dla osób uprawiających czynny wypoczynek w trudno dostępnych miejscach jest Nowy Citroën Berlingo Van Service. Samochód wyposażono w napęd na cztery koła przygotowany przez firmę Dangel. Nadwoziem zajęła się ponownie firma Würth.
Czwartym autem, które będzie można zobaczyć w Hanowerze będzie Nowy Citroën Berlingo Van Reha. Auto powstało we współpracy z AMF-Bruns. Powstało na bazie użytkowego Berlingo, ale może przewieźć kilka osób, w tym niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim.
U progu jesieni 2018 roku debiutuje trzecia generacja użytkowego samochodu, który został wyprodukowany w już przeszło 1,5-milionowym nakładzie ;-) Berlingo pojawiło się na rynku w 1996 roku. Na przestrzeni tych przeszło dwóch dekad samochód, który stworzył nowy segment motoryzacyjnego rynku sukcesywnie ewoluował. Na stałe wrósł w krajobraz europejskich (i nie tylko) dróg. Jest ceniony za prostą budowę i praktyczne rozwiązania, ale też za trwałość i rozsądnie skalkulowane ceny.
Nowy Citroën Berlingo Van po raz pierwszy dostępny będzie w dwóch długościach nadwozia (M i XL). Auto bazuje na nowej platformie, która nie tylko oferuje dużą powierzchnię ładunkową, łatwy dostęp i wszechstronne wnętrze, ale również obiecuje większą zwinność, komfort i bezpieczeństwo niż w poprzedniej wersji. Dwadzieścia systemów wspomagających kierowcę, cztery systemy technologii komunikacyjnych, wydajne silniki spełniające normę Eure 6d-temp – Nowy Citroën Berlingo Van jest idealnym towarzyszem w biznesie.
Na wymagającym rynku niemieckim Citroën jest jednym z najsilniejszych importerów lekkich samochodów dostawczych. W ubiegłym roku zarejestrowano tam 11.300 tego typu aut z szewronami na masce. Pozwoliło to wykroić francuskiej marce 4,1% udziału w rynku. W pierwszym półroczu 2018 roku zarejestrowano w Niemczech 6.192 użytkowe Citroëny. To o 10,1% więcej, niż rok wcześniej w tym samym okresie. Jednocześnie udział rynkowy marki wzrósł do 4,4%.
Citroën specjalizuje się w indywidualnych, branżowych rozwiązaniach. Jest gotowy na realizację najróżniejszych konwersji i rozszerzeń. Ponad 100 centrów biznesowych Citroëna rozmieszczonych w całych Niemczech gwarantuje wyjątkowo wysoki standard usług i indywidualne rozwiązania dla klientów biznesowych.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze