Nowy Citroen C5 Aircross to SUV, który wkrótce trafi do polskich salonów. Już dzisiaj można go zresztą zamawiać przez stronę www.citroen.pl i z tego co dowiedzieliśmy się u importera, takich zamówień sporo spłynęło. Dziennikarze na całym świecie bardzo pozytywnie oceniają ten samochód i chwalą komfortowe ciche wnętrze oraz bardzo komfortowe zawieszenie. Poczytajcie więc, co napisano w ostatnich dniach na ten temat:
Nowy Citroen C5 Aircross oczami Włochów (Allaguida.it)
Nasz testowy samochód był wyposażony w czterocylindrowy silnik benzynowy PureTech 180 ze skrzynią automatyczną EAT8. Potężny, łagodnie pracujący, oszczędny silnik, który bez problemu napędza samochód. Mimo dużej mocy to nie sportowe wrażenia są znakiem firmowym Citroena C5 Aircross, ale komfort: praktycznie wszystko w samochodzie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić wygodę pasażerom i daje się to odczuwać od pierwszych metrów z samochodem. Fotele są bardzo wygodne dzięki specjalnej piance, z której je wykonano. Ale te pozytywne wrażenia to przede wszystkim nowy, wyrafinowany system amortyzatorów, który przekształca samochód w latający dywan, nawet na dość szorstkiej ziemi.
I dla jasności: nie mówimy o samochodzie terenowym, ale o samochodzie, który dąży przede wszystkim do komfortu i nie lekceważy przyjemności z jazdy. To na pewno nie jest kolejny twardy i nudny samochód sportowy! Niezwykle cichy, jest doskonałym podróżnikiem. Idealny samochód dla rodziny lub dla tych, którzy muszą pokonywać wiele kilometrów i chcą wysiadać bez zmęczenia.
Nowy Citroen C5 Aircross oczami Czechów (Idnes.cz)
Jazda Citroenem C5 Aircross jest bardzo uspokajająca i po prostu wygodna. Przednie fotele są ekstremalnie komfortowe! Jedziesz bez stresu, w pełnym komforcie. I właśnie to jest dzisiejszy Citroen, relaks, niezakłócona natura i uspokajający pozytywny charakter, aby się odstresować. W rzeczywistości nawet projekt jest nieagresywny i pozytywny. To miła odmiana od wielu konkurentów.
A te magiczne amortyzatory świetnie sprawdzają się na nierównościach, dziurach i przeszkodach. W nadwozie pochyla się. Kierownica jest mocno izolowana od nierówności i odczucia drogi.
Nowy Citroen C5 Aircross oczami Niemców (Frankfurter Rundschau)
Francuzi nie mają zamiaru wpasowywać się w główny nurt motoryzacji. Starają się ustawić C5 Aircross jako odrębną kategorię w segmencie SUV. Projekt nadwozia jest niezwykle uroczy i przyjazny. Wielki C5 Aircross został zaprojektowany tak, aby był wygodny. Z przodu siedzenia przypominają fotele w salonie, tak szerokie, że są tak zbudowane i tak miękko wyściełane.
Zawieszenie podąża za podobną filozofią jak w legendarnym sedanie DS. Tylko tym razem, są ograniczniki hydrauliczne do sprężyn i amortyzatorów zamiast olejowo-powietrznych kul. Francuzi wybrali dobry sposób na konkurencję – z naciskiem na maksymalny komfort i… dobrą cenę. Porównywalne auta (twarde!) są droższe albo … dużo droższe.
Nowy Citroen C5 Aircross oczami Francuzów (Le Economiste)
Citroën C5 Aircross wyróżnia się komfortem i modułowością. Pojazd zawiera wiele technicznych innowacji, które pozwalają mu zdobyć tytuł SUV-a najbardziej komfortowego w swoim segmencie.
Nie ma wątpliwości, że C5 Aircross jest najbardziej komfortowym i wszechstronnym SUV w swoim segmencie. I nie bez powodu – jest on wyposażony w system Citroën Advanced Comfort. System wprowadzający dwie główne innowacje: zawieszenia Citroëna z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi i fotele Advanced Comfort. Modułowość charakteryzuje się indywidualnymi, przesuwnymi, wysuwanymi i rozkładanymi tylnymi siedzeniami oraz bagażnikiem o objętości od 580 l do 720 l.
Najnowsze komentarze