Nowy Citroen C5 Aircross cieszy się dużą popularnością wśród europejskich klientów. W 11 krajach Europy do 28. lutego 2019 roku zebrano już 20 tysięcy zamówień na tego SUV-a. Co więcej, 95% klientów wybrało dwukolorowe nadwozie, 90% dodatkowe wyposażenie wnętrza, a 50% zamówień złożono na najwyższą wersję wyposażenia.

Samochód w Europie uzyskał już 7 nagród, a to zapewne nie koniec. Co się podoba klientom? Przede wszystkim komfort jazdy, który przejawia się w pokonywaniu nierówności bez wstrząsów, które znamy z twardych, pseudosportowych samochodów konkurencji, bogate wyposażenie, bardzo dobry stosunek jakości do ceny, czy wreszcie wyróżniający się wygląd.

Nowego Citroena C5 Aircrossa testowaliśmy na południu Polski – pod Krakowem. Pierwsze samochody trafiły już do klientów, którzy podzieli się z nami swoimi wrażeniami – warto poczytać.

Cena C5 Aircrossa zaczyna się od 86 tysięcy złotych.

 

 

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

5
Dodaj komentarz

avatar
 
2 Wątki komentarzy
3 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
KrzysiekToJaSouth-PLMarcin Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marcin
Gość
Marcin

Moim subiektywnym zdaniem C5A wygląda jak but. Zwłaszcza biały wygląda jak adidas. Jednym będzie się to podobać innym nie. Do tego zawieszenie z progresywnymi ogranicznikami które są niczym innym jak amortyzatorami. To nie jest już hydro. Nie jest nawet pneumatycznym zawieszeniem jak np w audi czy Volvo. To już nie auta z pod znaku szewrona jaki znamy tylko suvovate coś z napędem na jedną oś. Magia citroena skończyła się na C5fl i C6.

South-PL
Gość
South-PL

Takie życie – trzeba się dostosować do realiów rynkowych. Jak ktoś tego nie rozumie kończy jak Saab.

ToJa
Gość
ToJa

Dokładnie. klienci chcą SUVów z przednim napędem i fatalnymi własnościami jezdnymi za ponad 100tysięcy. No to dostają :)

Krzysiek
Gość
Krzysiek

Co to znaczy fatalne wlasciwosci jezdne? Jak poczuje ta fatalnosc jezdzac po miescie do pracy albo odwozac dzieci do przedszkola? 99% ludzi kupujacych suvy ma w d… to czy przejedzie dany zakret 80km/h czy 75km/h zanim z niego wypadnie, a pozostale 1% idzie po literkę M do BMW.

ToJa
Gość
ToJa

CIekawe do jakiego segmentu zakwalifikują to auto? Jeżeli do C-SUV wtedy 20tyś nie robi wrażenia, bo tam sprzedaż zaczyna się powyżej 100tyś rocznie.

Jeżeli D-SUV to z miejsca byłby liderem, gdyż tam rządzą 5008, RAV4 Kodjaq (fuj) i X-Trail ze sprzedażą na poziomie 60 do 80tyś. Wtedy byłby to dobry start Citroena.

Nazwa sugeruje segment D, ale wikipedia mówi już o C.