Citroen C5 Aircross został nagrodzony tytułem SUV-a Roku 2019. Wyróżnienie zostało przyznane w ramach głosowania czytelników francuskiego magazynu Auto Moto. Nowy model spod znaku szewronów zdeklasował rywali takich jak DS 3 Crossback, Audi Q3 i Toyotę RAV 4.

W konkursie magazynu motoryzacyjnego Auto Moto wzięło udział 25 nowych modeli, które zostały zaprezentowane pomiędzy lutym 2018 roku a styczniem tego roku. Na swoje typy głosowali czytelnicy za pośrednictwem internetu. Najwięcej głosów uzyskał Citroen C5 Aircross, który zachwycił wyglądem nadwozia ze zderzakami AirBump, kolorystyką, a także modułowym wnętrzem i komfortowym zawieszeniem. DS 3 Crossback znalazł się na pozycji drugiej, a trzecie miejsce należy do Toyoty RAV4.

W rywalizacji wzięły udział także: Jaguar I-Pace, który otrzymał tytuł „Europejskiego samochodu roku”, Kia e-Niro, Audi e-Tron, czy Mercedes EQC, ale modele nie przekonały czytelników Auto Moto i żaden z nich nie przeszedł pierwszej rundy głosowania.

Najlepszy SUV Auto Moto – punktacja:

  1. Citroen C5 Aircross – 42,96% głosów
  2. DS 3 Crossback – 20,87% głosów
  3. Toyota RAV4 – 11,12% głosów
  4. Audi Q3 – 10,58% głosów
  5. Range Rover Evoque – 8,53% głosów
  6. Audi Q8 – 5,94% głosów

Źródło: Auto-Moto.com

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

5
Dodaj komentarz

avatar
 
3 Wątki komentarzy
2 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
romeoKrzysztofAlessandropawelhks Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
pawelhks
Gość
pawelhks

Citroen ładny, oglądałem go dziś pierwszy raz na żywo. W środku z przodu komfortowo, tyłu w porównaniu z C4GP mało miejsca. Moim zdaniem lepsza opcja dla rodziny to Spacetourer w wersji M, z pakietem business, gdzie wyposażenie jest świetne i multum miejsca

Alessandro
Gość
Alessandro

Porównaj ceny tych samochodów. Najdroższy C5A to ok 140k.

pawelhks
Gość
pawelhks

Widziałem cenę w salonie- 145 tys zł za diesla. Na oto Moto nawet 150. Spacetourer 20 procent droższy, zgadza się, ale np moja rodzina nie zapakowalibyśmy się do C5A na wyjazd wakacyjny. A C4GP daje w tym radę. A jego przy cena przy wymienionej dwójce brzmi jak żart, dlatego wydaje mi się, że zniknie z oferty jako malodochodowy.

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Testowałem 2 godziny 2,0 HDI 180 EAT8 Shine. Niby fajnie, ale to nie to. Całokształt kusi designem i to na tyle. Miejsce z tyłu to jakiś żart przy rozstawie osi 2,73. Bez sensu chcąc zwiększyć bagażnik przesunięto mocowania foteli tylnych do przodu i oparć nie idzie bardziej przesunąć w tył mimo, że wyjmie się plastikowy dystans z podłogi bagażnika. Co za pożytek z 3 foteli z tyłu, skoro pasują tylko dla dzieciaków, dorosła osoba na żadnym się wygodnie nie zmieści, na boki jest mało miejsca, mocowania pasów wpijają się w pupę, brak podłokietnika… Do tego bardzo niewygodne, ciasne rozplanowanie przestrzeni… Czytaj więcej »

romeo
Gość
romeo

A na naszym rynku jest jeszcze tyle niedocenianych marek… może i ładny, ale czy suv roku. Jak dla mnie numerem jeden pozostaje rexton duży, wzmocniona konstrukcja, dobry silnik diesla i wyposażenie spoko, podejrzewam, że za sporo niższą cenę