Nowy Citroen C5 Aircross już wkrótce wjedzie do polskich salonów. Nie wszyscy wiedzą, że auto zadebiutowało w 2017 roku w Szanghaju a do Europy trafia nieco inna wersja, zmodernizowana w stosunku do oryginału. Produkcja właśnie rozpoczęła się we francuskiej fabryce. Aktualnie wytwarzanych jest 85 samochodów dziennie, ale wkrótce ma być produkowane około 400. 64% części pochodzi z Francji. Europejska wersja, która różni się od tej produkowanej w Chinach m.in. tylnymi siedzeniami, będzie sprzedawana w 93 krajach.

Citroen chce dostarczać najbardziej komfortowego i modularnego SUVa na rynku. Ma w tym pomóc komfortowe zawieszenie i komfortowe siedzenia wewnątrz. To czyni ten samochód bardzo dobrym środkiem komunikacji nawet przy długich podróżach. Tylne siedzenia są indywidualne i składane. Całości dopełnia spory bagażnik, który może mieć między 580 a 720 litrów przy rozłożonej kanapie i do 1.630 ze złożonymi siedzeniami. Cennik Citroena C5 Aircross zaczyna się od 86 tysięcy złotych.

Chińska wersja Citroena C5 Aircross jest produkowana przez Dongfeng Peugeot-Citroën Automobile Limited (DPCA) czyli joint venture między Dongfeng Motor Corporation i PSA Peugeot Citroën. Z siedzibą w Wuhan, stolicy prowincji Hubei, produkuje modele Peugeot i Citroën na sprzedaż w Chinach. Natomiast importowane modele sprzedawane są również przez osobną, całkowicie zależną od PSA spółkę Peugeot Citroën Automotive Trade Co Ltd.

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

10
Dodaj komentarz

avatar
1024
 
3 Wątki komentarzy
7 Odpowiedzi na wątki
1 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
6 Autorzy komentarzy
Piotr001SlawoKrzychRobertLis Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Lis
Gość
Lis

Wkrótce to znaczy kiedy dokładnie? za miesiąc, 3, 6 ?

Robert
Gość
Robert

Według informacji uzyskanej w Citroën Polska pierwszych egzemplaży w polskich salonach możemy spodziewać się w lutym przyszłego roku.

Andrzej
Gość
Andrzej

Ktoś wie jakiej szerokości są te indywidualne siedzenia na tylnej kanapie?

Krzych
Gość
Krzych

witam,
mam pytanie: czy ktoś ma doświadczenie z lakierami: akryl czy metalik. Przy konfiguracji c5 aircross jest niestety uboga gama kolorów, czysty bialy tylko w akrylu, metalika brak, jest natomiast perła, ale mieni sie jak perła czyli wpada nawet w róż (co akurat mi sie nie podoba). Czy jest cos co przemawia zdecydowanie przeciw akrylowi??? (poźniejsza odsprzedaż i marudzenie klientów?). Za wskazówki będę wdzięczny bo chce zamowic c5 aircrossa (niezły silnik z automatem).
pozdrawiam
Krzysztof

Slawo
Gość
Slawo

Akryl wygląda słabo, obejrzyj sobie 3008 na żywo to będziesz miał porównanie.

Krzych
Gość
Krzych

dzięki, pytam bo może ktoś mial citroena z białym akrylem (inny model), pytanie jak to wygląda np. po kilku latach…

Piotr001
Gość
Piotr001

Na jednym z aut mam akryl- Peugeot i potwierdzam za @Slawo jest słabo. Ale na innych: C5, czy 508 SW GT metalic, ale nie biały i jest zacnie! Osobiście biała perła bardzo mi się podoba! Efekt po myciu bajeczny. No i wyróżnia się zdecydowanie w takie szare dni, jakie mamy teraz za oknem.

Piotr001
Gość
Piotr001

Delikatna poprawka na 508 SW GT mam czarny perla nera, więc chyba jednak perłowy 😉.

Krzych
Gość
Krzych

dzięki, a jeszcze pytanie: ta czarna perła nera (tez jest w ofercie c5 aircrossa) – to widać efekt perły jak przy białym (zmienia delikatnie odcienie??), czy to bardziej metalik?

Piotr001
Gość
Piotr001

Owszem! Ale tylko w pełnym słońcu, a przynajmniej ja tak to widzę 😁