•   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

Nowa Dacia Duster to hit sprzedaży w Europie. To już nie ten sam samochód, co na początku. Z taniego, budżetowego auta stworzono solidnego kompaktowego SUVa, komfortowego i dobrze wyciszonego. Nic dziwnego, że klienci oszaleli na jego punkcie a czas oczekiwania to nawet pół roku. Dacia ma dzisiaj 3,3% udziałów w europejskim rynku i ciągle rośnie.

Mimo ogólnego spadku sprzedaży we wrześniu, Dacii udało się sprzedać ponad 400.000 samochodów. To wzrost o ponad 13,7% procenta. Dacia jest lepsza od takich marek jak Kia, SEAT i tuż za Hyundaiem. Nawet Nissan może się obawiać Drakuli, bo sprzedał 411 tysięcy pojazdów.

Dacia Duster zachowała swoją dobrą cenę, mimo poważnych zmian. Mamy nowy układ wspomagania. Duster jest lepiej wyciszony – według producenta w środku powinno być o 50% ciszej, ma zmodyfikowane wnętrze i wygodniejsze fotele. Ale to nadal modyfikacja a nie zupełnie nowy model. Dzięki temu Renault mogło zaoszczędzić sporo pieniędzy. Nie ma tutaj miękkich plastików, ale jest solidny montaż i sporo przestrzeni.

Dacia w toalecie, sypialni i lodówce – nowa kampania reklamowa

W czasie gdy Kia czy Skoda solidnie drożeją, Dacia czerpie korzyści z tych nowych klientów, którzy nie chcą już tyle płacić za samochód. To już nie tylko alternatywa dla używanego kilkuletniego samochodu, ale też rozsądny wybór sam w sobie. Sukces Dustera może zapowiadać, że już wkrótce firma przekroczy magiczną barierę sprzedaży pół miliona samochodów.

W Polsce klienci zdążyli się też przekonać do tego modelu a nowi klienci ustawiają się w długich kolejkach. Jeśli rozważacie Dustera, to zapraszamy Was też na strony Dacia Klub Polska. Warto poczytać o wrażeniach nabywców. A Dustera skonfigurujecie sobie tutaj.

 

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

3
Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
2 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
3 Autorzy komentarzy
AdamŁukaszLuki Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Luki
Gość
Luki

Jednak Sportage to klasa wyżej, wystarczy spojrzeć na silniki.

Adam
Gość
Adam

I wymiary. Sportage to tzw C-SUV. Duster już na pierwszy rzut oka to auto segmentu B. Dlatego śmueszne jest zachwycanie się ceną Dustera na tle C-suvów i w ogóle porównywanie do nich

Łukasz
Gość
Łukasz

Jechałem nowym dusterem, wersja z silnikiem 1..6. Niestety ale co do wyciszenia to może wersję Z dieslem lepiej wyciszyć zdołali gdyż ten ktorym jechałem jest niewiele lepiej wyciszony od poprzednika. Słychać bardzo hałas od zawieszenia. Myślę że ta informacja o 50 proc lepszym wyciszeniu jest taka sama legenda jak obracające się panewki w 1.5 dci. Poza tym fotele owszem wygodniejsze ale wciąż za miękkie jak na osobę o wadze 95 kg.