Nowy Opel Combo będzie dostępny w wersji 4×4. Celem projektu było przygotowanie auta, który może docierać do trudno dostępnych miejsc. Konwersja została zrealizowana przez francuską firmę Dangel. Zmiany obejmują podwyższone zawieszenie i osłonę podwozia.
Nowy Opel Combo 4×4 ma 20mm większy prześwit, płyty osłaniające silnik oraz skrzynię biegów oraz zmienioną charakterystykę układu kierowniczego. Dostępne są dwa tryby jazdy:
- Eco – tryb jazdy z napędem na dwa koła,
- Auto 4×4 – tryb jazdy z automatycznym przeniesieniem momentu obrotowego na tylną oś, kiedy przednia zaczyna się ślizgać
Samochód wyposażony jest też w przycisk R Lock, który załącza na stałe napęd na tylną oś.
Opel Combo 4×4 – opcje
Wśród opcji można zamówić mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dodatkowe ochronne panele zbiornika paliwa i tylnej osi oraz specjalny pakiet podwyższonego zawieszenia. Opel Combo 4×4 zyskuje wtedy jeszcze 80 mm dodatkowego prześwitu w porównaniu do zwykłego modelu.
Opel Combo 4×4 – jaki ma silnik?
Opel Combo 4×4 dostępny jest wyłącznie w wersji furgon z silnikiem wysokoprężnym 1.6 o mocy 130 KM z manualną skrzynią biegów. Cena Combo 4×4 zaczyna się w Niemczech od 6400 euro.
Dangel 4×4 dla samochodów grupy PSA
Dangel produkuje konwersje 4×4 dla innych samochodów dostawczych Grupy PSA, w tym Peugeot Partnera i Citroena Berlingo, a także dla większych modeli takich jak Peugeot Expert.
Najnowsze komentarze