Nowy Peugeot 208 II już wkrótce zadebiutuje w Genewie, ale nie przeszkadza to w prowadzeniu działań promocyjnych dla aktualnego modelu. Bardzo ciekawą reklamę tego samochodu, nawiązującą m.in. do słynnej serii Mission Impossible z Tomem Cruisem, przygotowali Włosi. Peugeot 208 występuje w historii szpiegowskiej a główną rolę gra ambasador marki we Włoszech, Stefano Accorsi.

Peugeot 208 znalazł we Włoszech aż 220 tysięcy nabywców, nic więc dziwnego, że marka dba o wizerunek tego miejskiego autka. Reklama powstałą w trzech wariantach, 15-, 30- i 45-sekundowym, przy czym ta najdłuższa wyświetlana jest w kinach i oczywiście dostępna jest także w internecie. Reklama w 30 sekundowej wersji jest emitowana w prime time w głównych włoskich stacjach telewizyjnych.

Film nakręcono w Rzymie. Główny bohater, Accorsi zmaga się z misją: musi odkryć, kto ukradł jego tożsamość i jego Peugeot 208. Jest eleganckie przyjęcie, jest moment kradzieży, mamy pościg nocnymi ulicami Rzymu i… rozwiązanie zagadki. Dwie ekipy filmowe liczące razem ponad czterdzieści osób, dziesiątki stażystów i dwa pełne filmowe dni. Kampania informacyjna #mission208 jest również dostępna w mediach radiowych, cyfrowych i społecznościowych.

I tak się robi reklamę!

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Newsletter

1
Dodaj komentarz

avatar
 
1 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
1 Autorzy komentarzy
Leo killer Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Leo killer
Gość
Leo killer

Mam 208 vti 3 razy w 5 lat uszczelka pod głowicą. Koszt w aso za każdym razem 8 tys zł.
Rocznik 2013.