•   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

Sprawdzenie prędkości maksymalnej na publicznych drogach jest możliwe wyłącznie w miejscach, gdzie nie obowiązują ograniczenia, jak na niemieckiej autostradzie. Do jakiej wartości na liczniku rozpędzi się nowy Peugeot 508?

Najszybszym obecnie Peugeotem 508 jest wersja GT zasilana jednostką benzynową o pojemności 1.6 litra i mocy 225 KM. W przyszłym roku do oferty francuskiego producenta dołączy model hybrydowy, a w planach jest również 508 R z napędem opracowanym przez Peugeot Sport, który ma dysponować mocą ponad 350 KM. Samochód według pierwszych zapowiedzi rozpędzi się do pierwszej setki w czasie zaledwie 4,5 sekundy.

Skupmy się jednak na 508 GT. Jazda po niemieckiej autostradzie tym modelem powinna dostarczyć dużo radości. Wyobraźmy sobie wygodny fotel, niewielką sportową kierownicę w naszych dłoniach i gaz wciśnięty do podłogi. Według danych producenta samochód potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 7,3 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 250 km/h. Dziennikarz z kanału AutoTopNL rozpędził model prawie do granic możliwości, na liczniku pokazało się 242 km/h. Zobaczcie.

Citroen: piękne, zabytkowe modele na Retro Motor Show 2018

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Newsletter

16
Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
7 Wątki komentarzy
9 Odpowiedzi na wątki
1 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
14 Autorzy komentarzy
Szymon PułkownikYyynbtexas910gusMalinosKrzysztof Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
ggghrfd
Gość
ggghrfd

to już wyglądało na koniec możliwości :/

texas910gus
Gość
texas910gus

To 1.6 w opcji Peugeot Sport to BESTIA!!! pocisk, katapulta.

https://www.youtube.com/watch?v=xsbz2CTySow

Yyynb
Gość
Yyynb

W mniejszym i lżejszym 308

Gnom
Gość
Gnom

Peugeot boxer ( chłodnia) 2.2 hdi 129KM,
Rozpędziłem na A4 do 170 km/h

George
Gość
George

240 to wycisnąłem z mazdy 6 gh 2.0 diesel .

gjk
Gość
gjk

Po prostym czy z górki smile

Jurgen
Gość
Jurgen

Po prostym, z górki i z wiatrem w plecy grin

Eric
Gość
Eric

Moja jakoś tyle nie chce a nie ma „klekota” pod maską. 😄😄😄

Mario
Gość
Mario

pytanie jakie spalanie było przy pojemności 1,6 musiał być kosmos, moje 3.0 benzyna w 407 coupe powyżej 200 to 16 do 18 L/100 i jedzie.

Marcinwek
Gość
Marcinwek

Zakładam że auto miało przebieg poniżej 3000km i jest cały czas w trybie „docierania” co skutkuje mniejszą mocą, jeżeli nie to trochę słabe że nie może osiągnąć „licznikowych” 250Km/h , do 100 też nie zszedł poniżej 8 sec. Szkoda bo auto wygląda obłędnie!

Karol
Gość
Karol

Gdzie ten postęp francuskiej motoryzacji?! Peugeot 406 3.0 v6 207 km polift auto sprzed 18 lat a osiągi prawie takie same do 100 zejdzie poniżej 8 s. V max ok 240, 18 lat temu. Passat 2.0 tsi zje tego Peugeota mimo że nawet fajnie wygląda sad smutek za czasami gdy Peugeot jeszcze produkował samochody :/

Krzysztof
Editor

O tak – postęp mierzymy tylko i wyłącznie czasem sprintu do setki i prędkością maksymalną…
Żałosne.

Karol
Gość
Karol

Patrząc z innej perspektywy ma Pan rację, dużo się zmieniło, nie jeździłem nowym 508, może, tylko ja tak na to spoglądam ile do 100 i ile vmax, ale patrząc na oferty silnikowe konkurencji to Peugeot wygląda słabo, taka skoda ma w ofercie 4×4 i silniki które potrafią rozpędzić dużo większe auto (Superb) do 100 w okolicach 6s, czekam na topowa odmianę 508 R zobaczymy czy będzie takie wspaniałe jak 405 T16 w latach 90 wink

Szymon Pułkownik
Gość
Szymon Pułkownik

Obiektywnie trzeba byłoby wspomnieć, że testujący nie uważa tego auta za dobre (pomijając genialny design zewnątrza i wnętrza oprócz np. taniego, tandetnego, megabrudzącego się plastiku będącego marną namiastką, podróbką fortepianowego lakieru). Przede wszystkim narzekał na I-Cockpit i na silnik. Mówił, że w ustawianiu pozycji wszystko jest na odwrót, bo wszystko pod zegary, a on wysoki i według zaleceń Peugeota nie byłby wstanie w ogóle jechać. Czy redaktor w ogóle widział recenzję? Posiadam Peugeota RCZ i wykonanie jest tandetne, silnik 1.6 pali horrendalne ilości paliwa (10 l) nawet przy spokojnej jeździe (a to 156 KM), ale za to wygląd auta jest… Czytaj więcej »

Szymon Pułkownik
Gość
Szymon Pułkownik

jeszcze jedno, według Peugeota koszt silniczka do szyby RCZ to 900 zł (i to tylko JEDNEGO!)
Nie wierzę w to co mówią, że nie pasuje od 308. ciekawe po ile części do tego 508.

Malinos
Gość
Malinos

Tylko weź jeszcze beczkę oleju do tego Passata Wrzuć żebyś miał co dolewać po 50 km. Hahaha