Czy Peugeot 508 SW jest równie ciekawą propozycją, jak jego brat liftback? Sprawdziliśmy opinię dziennikarzy, którzy mieli okazję odbyć pierwsze jazdy testowe stylowym francuskim kombi.

508 SW nieznacznie zmienił wymiary. Pojazd mierzy 4,78 m, jest więc o 3 cm dłuższy od wersji liftback, a bagażnik ma pojemność 530 litrów. Jeśli złożymy oparcia tylnych foteli, a można tego dokonać także z poziomu bagażnika, uzyskamy przestrzeń 1780 litrów oraz całkowicie płaską podłogę. Klapa bagażnika jest otwierana bez użycia rąk, ruchem stopy pod tylnym zderzakiem. Na pierwszą jazdę 508 SW przyjdzie nam jeszcze poczekać, ale posłużymy się opinią dziennikarzy, którzy już mieli okazję testować nowego Peugeota. Nowe kombi przyciąga uwagę wyglądem zewnętrznym, ale czy będzie w stanie poradzić sobie z rywalami w kwestii praktyczności? W końcu ten typ nadwozia wybierają osoby, które cenią wygodne wnętrze i duży bagażnik.

Interia: Nowy Peugeot 508 SW. Świetnie prezentujące się i z zewnątrz, i wewnątrz, dopracowane konstrukcyjnie, komfortowe kombi klasy średniej z udanymi silnikami i skrzyniami biegów.

SpidersWeb: Wersja kombi nie jest najbardziej praktyczną w tym segmencie. Wiele osób może być rozczarowanych dość niskim i niezbyt wielkim bagażnikiem. Ale jeśli ktoś zakocha się w 508, pewnie będzie w stanie przekonać członków swojej rodziny, by zabierali na wakacje nieco mniej rzeczy. Prawda?

Auto Świat: Jak czytamy w materiałach prasowych Peugeot 508 SW ma być obiektem pożądania i przełamywać konwencje. W praktyce oznacza to tyle, że samochód będziemy kupować oczami i zachwycać się przede wszystkim atmosferą w przedniej części kabiny. A ta, szczególnie z punktu widzenia kierowcy, wydaje się niebywale atrakcyjna.

AutoExpress: Brytyjski magazyn AutoExpress ocenił nowego Peugeota na cztery gwiazdki, a werdykt brzmi: „Biorąc pod uwagę przeciętne wymiary, model 508 SW jest samochodem, który kupuje się sercem, a nie głową. Jeśli praktyczność jest głównym powodem, dla którego myślisz o kupnie kombi, na rynku znajdują się bardziej przestronni rywale. Mimo to, przyciągająca spojrzenia aparycja SW ma dość mocnych cech, aby przekonać nas, że Peugeot wyprodukował kolejny samochód wart uwagi. Podobnie jak w 508 w wersji sedan, jest wystarczająco luksusowy, aby stać się odpowiednim flagowym produktem tej marki”.

Autocar: Magazyn Autocar również przyznał Peugeotowi 508 SW cztery gwiazdki i uznał, że model znajdzie swoich zwolenników wśród konkurencji. „Byłem fanem 508 w wersji sedan i kombi również przypadło mi do gustu. Co więcej, pod względem wizualnym uważam pojazd za doskonały. Oczywiście są bardziej wszechstronne i dynamiczniej przyspieszające kombi (mamy bardzo duże nadzieje na nową Serię 3) i na pewno istnieją również tańsze. Peugeot z pewnością znajdzie swoich fanów jako alternatywa dla samochodów takich jak: Audi A4 Avant, Mercedes C-Class Estate i inne.

Express & Star: Peugeot 508 SW ma potencjał, aby być poważnym graczem w tej klasie – wygląda fantastycznie, jeździ dobrze i ma więcej osobowości niż wielu rywali. Ma to jednak swoją cenę. SW ma być o kilka tysięcy funtów droższy niż i tak kosztujący zbyt wiele fastback. Czas pokaże, czy ten ruch się opłaca dla Peugeota, i czy marka może zrzucić swoją przeszłość, by stać się prawdziwym producentem premium. Na pewno jest to świetny początek.

Autorai: Jesteśmy pod wrażeniem. Nowy Peugeot 508 SW może się podobać lub nie, ale pod względem wykończenia, doboru materiałów, stylu jazdy i technologii, model przekracza nasze oczekiwania. Liczne technologie, które są dostępne na pokładzie, światła Full LED Night Vision, adaptacyjny tempomat z asystentem pasa ruchu, Active Brake z funkcją rozpoznawania pieszych i rowerzystów i krystalicznie czysty dźwięk nagłośnienia Focal udowadniają wysoki poziom firmy Peugeot.

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

2
Dodaj komentarz

avatar
1024
 
2 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
2 Autorzy komentarzy
Rafaljan Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Rafal
Gość
Rafal

A dlaczego bmw 3 audi a4. Zeby niemieckie szroty lepiej z cena wypadly? przeciez to nie ta liga. Dajcie serie 5 i A6. Samochody tych samych gabarytow

jan
Gość
jan

No i gdzie ta relacja z jazdy?