Peugeot po raz kolejny uczestniczy w dorocznym Mediolańskim Tygodniu Designu. Jest to wiodące międzynarodowe wydarzenie poświęcone światowemu wzornictwu. Francuski producent zaprezentuje modele Peugeot 208, e-208 oraz piękny koncept e-Legend.
Porywające widowisko światło i dźwięk stworzone przez Peugeot Design Lab pozwala zwiedzającym doświadczyć niezwykłego przeżycia artystycznego, które daje przedsmak elektrycznej transformacji Peugeot. Centralne miejsce zajmuje monumentalna figura ambasadora marki Peugeot. Rzeźbę lwa o wysokości 5 m otacza stado 40 „mniejszych braci”.
Podczas tegorocznego tygodnia designu w Mediolanie honorowe miejsce zajmą nowe modele Peugeot 208 i e-208 oraz samochód studyjny Peugeot e-LEGEND CONCEPT wraz z gamą rowerów elektrycznych Peugeot Cycles.
Mediolański Tydzień Designu odbędzie się w dniach 8-14 kwietnia w słynnej „Zone Tortona”.
Specjalnie z okazji Mediolańskiego Tygodnia Designu Peugeot DESIGN LAB stworzył dynamiczne widowisko świetlne, wykorzystujące monumentalną figurę ambasadora marki Peugeot i 40 lwów naturalnej wielkości. Zielono-niebieskie światło ożywi sylwetkę lwa eksponując jego atletyczne, harmonijne kształty. Ten artystyczny show symbolizuje transformację elektryczną marki. Czerpiąc siłę ze swojej ponad 200-letniej historii marka pewnie wkracza w epokę transformacji energetycznej i elektryfikacji, a jej logo jest tego najlepszym świadectwem.
Lew Peugeot symbolizuje dumę, potęgę i doskonałość marki. Powstał w Peugeot DESIGN LAB, studiu projektowym, realizującym strategię global brand design i pracującym dla klientów spoza branży motoryzacyjnej. Głównym zadaniem studia jest projektowanie produktów, usług i opracowywanie projektów koncepcyjnych w różnych sektorach, poza motoryzacją.
Na ekspozycji gości powita Peugeot e-LEGEND CONCEPT.
Nuda nie jest zapisana w naszym DNA, autonomiczny nie oznacza monotonii, a transformacja energetyczna nie przekreśla 120 lat historii motoryzacji… dlatego marka Peugeot stworzyła e‑LEGEND CONCEPT. Ta fascynująca wizja przyszłości, w której na pierwszy plan wysuwa się przyjemność z jazdy, przyjmuje kształt kultowego samochodu. Ten futurystyczny, a jednocześnie realistyczny i ultranowoczesny samochód doskonale eksponuje mocne strony i elegancję zakodowane w genach marki Peugeot.
Peugeot e-LEGEND CONCEPT ucieleśnia optymistyczną i w najwyższym stopniu pożądaną wizję Peugeot przyszłości motoryzacji: w 100% elektrycznej, inteligentnej i autonomicznej.
Podczas Mediolańskiego Tygodnia Designu 2019 będzie miała też miejsce włoska premiera nowego Peugeot 208.
Świat się zmienia, a przyszłość rodzi wiele pytań. Nowe wyzwania w branży motoryzacyjnej, podobnie jak w innych dziedzinach, wymagają właściwych odpowiedzi. Bazując na 208-letniej historii Peugeot ze spokojem i w praktyczny sposób wchodzi w erę transformacji energetycznej, oferując porywającą i jednocześnie dodającą otuchy wizję przyszłości, która nie musi być nudna -#UNBORINGTHEFUTURE.
Nowy Peugeot 208 jest kolejnym elementem tej wizji przyszłości. Prezentuje młodzieńczy wizerunek, emanuje energią i spontanicznością, które odzwierciedlają wartości marki Peugeot – wysokie standardy, precyzję,, atrakcyjny wygląd i emocje. Jego zgrabna sylwetka uosabia radosną, elegancką witalność przepełnioną obietnicą. Starannie dopracowana stylistyka podkreśla wysoką klasę nowego modelu, który idealnie wpisuje się w strategię marki Peugeot. Nowy Peugeot 208 pojawia się w samym sercu segmentu B. Wnosi wszystkie zalety, który składają się dziś na sukces gamy Peugeot – wyrazistą stylistykę oraz innowacyjność i zaawansowane technologiczne rozwiązania, które wyróżniają go na tle pozostałej oferty na rynku.
Wizja elektrycznej przyszłości Peugeot nie ogranicza się wyłącznie do samochodów. Dział rowerów Peugeot Cycles przedstawi również:
– LU01 – legendarne ostre koło
– E-Legend (eLC01) – w tym elektrycznym rowerze zaprojektowanym przez Peugeot Design Lab przeszłość spotyka się z przyszłością. E-LEGEND łączy jedną z kultowych konstrukcji Peugeot CYCLES z najnowszą technologią napędu elektrycznego.
– Składany rower eF01 – wyposażony w innowacyjny system składania i elektryczny silnik umożliwia użytkownikowi łatwe pokonanie ostatniego kilometra trasy po zaparkowaniu samochodu.
PEUGEOT
Marka oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym Peugeot staje się źródłem wyjątkowych emocji.
Peugeot działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2018 roku marka sprzedała ponad 1.740.000 samochodów.
Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.
PEUGEOT DESIGN LAB
Odwołując się do ponad dwustuletniego doświadczenia w zakresie wzornictwa przemysłowego oraz 120-letniej tradycji w dziedzinie projektowania samochodów, Peugeot utworzył w czerwcu 2012 roku studio projektowe Peugeot DESIGN LAB, realizujące strategię global brand design i pracujące dla klientów spoza branży motoryzacyjnej. Głównym zadaniem studia jest projektowanie produktów, usług i opracowywanie projektów koncepcyjnych w różnych sektorach, poza motoryzacją. Wśród klientów studia znalazły się takie firmy jak Airbus, Dassault Aviation, Alstom, Bombardier, Leclerc, Groupe Seb, Quechua. Jednym z jej ostatnich projektów był Sea Drive Concept dla producenta jachtów Bénéteau.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze