Marki Peugeot i Citroën były oficjalnymi partnerami rosyjskiego Tygodnia Handlu Detalicznego, który odbył się w dniach 6-8 czerwca br. Impreza była okazją do zaprezentowania nowej generacji użytkowych Citroëna Jumpy i Peugeota Experta, a także wersji pasażerskiej Peugeot Traveller Business VIP. Tydzień Handlu Detalicznego 2018 odbył się w Międzynarodowym Centrum Targowym w Moskwie.
Oprócz prezentacji swoich samochodów podczas Tygodnia Handlu Detalicznego przedstawiciele marek Peugeot i Citroën wzięli udział w panelu programu biznesowego poświęconego branży motoryzacyjnej.
Uczestnicy Tygodnia Handlu Detalicznego – detaliści i producenci – mogli zapoznać się z różnymi zabudowami stworzonymi na bazie samochodów dostawczych Citroën Jumpy i Peugeot Expert:
– chłodziarka na bazie Citroën Jumpy z zabudową THERMO KING (TC S-250e MAX 30), przeznaczona do transportu produktów chłodniczych;
– Peugeot Expert z bezpieczną zabudową do transportu piniędzy i cennych ładunków;
– towarowo-pasażerski („Profi Comfort”) Citroën Jumpy, przeznaczony do przewozu towarów i / lub do 5 osób.
Przypomnijmy, że 2. marca 2018 roku zakłady PSA w Kałudze pod Moskwą (PSMA Rus) rozpoczęły produkcję użytkowych modeli najnowszej generacji Peugeota Experta i Citroëna Jumpy. Niespełna dwa miesiące później, 27. kwietnia 2018 roku, rozpoczęto produkcję Peugeota Travellera i Citroëna SpaceTourera, czyli osobowych wersji Experta i Jumpy’ego. To idealne samochody do transportu osób, zarówno na krótkich, jak i na długich dystansach. Zarówno Traveller, jak i SpaceTourer mogą być używane przez małe organizacje do przewozu swoich klientów lub pracowników, czy przez duże firmy do przewozu delegacji biznesowych, grup roboczych, VIP-osób. To także znakomite rozwiązanie dla klientów prywatnych, którzy potrzebują przestronnych i praktycznych samochodów dla całej rodziny.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: PSA
Najnowsze komentarze