Peugeot zaprezentował nowe hasło reklamowe marki, które podkreśla zobowiązanie do elektryfikacji gamy modelowej. Wszystkie nowe pojazdy producenta spod znaku lwa będą promowane sygnaturą MOTION & e-MOTION.
Samochody elektryczne nie są w marce Peugeot żadną nowością. Pierwszy pojazd francuskiego producenta napędzany silnikiem elektrycznym pojawił się już w roku 1941. Malutki VLV służył przede wszystkim lekarzom i listonoszom, a jego zasięg wynosił 80 km. Obecnie Peugeot oferuje model e-Partner oraz iOn, który zadebiutował w 2009 roku. Niewielki miejski pojazd rozwijał maksymalną prędkość 130 km/h i potrafił pokonać dystans do 100 kilometrów. Już wkrótce elektryczny silnik znajdzie się w ofercie każdego modelu spod znaku lwa. Pierwszym nowym modelem będzie Peugeot e-208, który zadebiutuje w marcu podczas salonu samochodowego w Genewie. Francuski producent chce podkreślić swoje zobowiązanie do elektryfikacji oferty nowym hasłem reklamowym: MOTION & e-MOTION, które zastąpi dotychczasowe MOTION & EMOTION.
Na pierwszy rzut oka zmieniło się niewiele, podobny slogan widzimy w kampanii reklamowej już od 2010 roku, ale gdy przyjrzymy się bliżej, dostrzeżemy kilka nowych elementów. Literka „e” jest mała i została wyróżniona kolorem zielono-niebieskim, co ma nawiązywać do samochodów z napędem elektrycznym. Hasło można było oglądać już przy prezentacji koncepcyjnego modelu e-Legend oraz nowej technologii hybrydowej Peugeota, która w tym roku ma trafić do modeli 3008 oraz 508. W 2019 roku hasło MOTION & e-MOTION będzie promowało wszystkie modele marki we wszystkich krajach.
Najnowsze komentarze