Peugeot z myślą o fanach marki przedstawia nowe modele ubrań i akcesoriów ze znakiem LEGEND. Ich design neo-retro jest dziełem projektantów z Peugeot Design Lab. Nowa oferta, dostępna od dziś online, to kontynuacja kolekcji Lifestyle LEGEND i LEGEND 504.
Kolekcja Peugeot Lifestyle LEGEND poszerza się i miłośnicy lwa będą mogli nosić ubrania z tej linii niezależnie od pory roku. Białe i czarne bluzy są teraz dostępne w wersji z zamkiem błyskawicznym lub ze ściągaczem bez kaptura. Białe i czarne podkoszulki ozdobione są lwem inspirowanym logotypem z lat 70., podobnie jak skórzany portfel ze spatynowanej skóry. Czarny cienkopis z zatyczką z nazwą Peugeot wypisaną złotymi literami wniesie do codzienności nutę elegancji.
Kolekcja pochodzi z Peugeot Design Lab. Projektanci odświeżyli logotypy, które naznaczyły 208 lat historii Peugeot. Wśród nich jest m.in. pierwszy lew idący po strzale oraz legendarne logo z lat 70., do którego nawiązuje logotyp Peugeot e-Legend Concept – ostatniego samochodu koncepcyjnego marki zaprezentowanego na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu. Dobór materiałów i staranność, z jaką wykonano produkty Lifestyle LEGEND, przenoszą Peugeot do wyższej gamy.
Nowości uzupełniają kolekcje Lifestyle Peugeot LEGEND i LEGEND 504, łączące style retro z nowoczesnością. Odwiedzający Międzynarodowy Salon Samochodowy w Paryżu w 2018 roku mogli zobaczyć je jako pierwsi. Nowe artykuły są już dostępne w sklepie online Peugeot, a ich cena wynosi od 14,90 do 50 euro.
Poznaj wszystkie produkty sklepu Lifestyle Peugeot na stronie https://boutique.peugeot.com
Wszystkie informacje o Peugeot Design Lab są dostępne na stronie www.peugeotdesignlab.com
Odkryj kulisy projektów Peugeot Design Lab na Instagramie: @peugeotdesignlab
Znajdź Peugeot Design Lab na Facebooku: www.facebook.com/peugeotdesignlab
PEUGEOT
Marka oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym Peugeot staje się źródłem wyjątkowych emocji. Peugeot działa w blisko 160 krajach i posiada sieć ponad 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2017 r. sprzedaż marki wzrosła o 10,4%, do poziomu 2.119.845 samochodów. Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie. W tym roku marka zapisała nową kartę w swojej historii, sięgającej 1889 roku, dzięki zwycięstwu Peugeot 3008DKR Maxi w kolejnej edycji legendarnego Rajdu Dakar.
Peugeot Design Lab
Odwołując się do ponad dwustuletniego doświadczenia w zakresie projektowania przemysłowego oraz 120 letniej tradycji w dziedzinie projektowania samochodów, Peugeot utworzył w czerwcu 2012 roku studio projektowe Peugeot Design Lab, realizujące strategię global brand design i pracujące dla klientów spoza branży motoryzacyjnej. Głównym zadaniem studia jest projektowanie produktów, usług i opracowywanie projektów koncepcyjnych w różnych sektorach, poza motoryzacją.
Od momentu powstania z jego usług skorzystało wielu klientów: Airbus, Dassault Aviation, Alstom, Bombardier, Leclerc, Groupe Seb, Quechua… Jednym z najnowszych projektów studia jest Sea Drive Concept dla Bénéteau.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze