Po sukcesie Seetroën – pierwszych okularów łagodzących objawy choroby lokomocyjnej, Citroën przedstawił na targach VivaTech nowy model S19.
Okulary Seetroën S19 działają na tej samej zasadzie, która zapewniła sukces pierwszego modelu w lipcu zeszłego roku. Za pomocą kolorowego płynu odtwarzają linię horyzontu, a to zapobiega konfliktowi sensorycznemu.
Oba modele są już dzisiaj dostępne w sprzedaży na stronie butiku lifestylowego marki za 99 euro (lifestyle.citroen.com).
Okulary można zobaczyć na filmie: https://youtu.be/a_Bp9T6h6VQ
Wprowadzenie na rynek w lipcu 2018 roku okularów Seetroën było nie lada wydarzeniem. W zaledwie kilka miesięcy produkt wyświetlono w sieci 20 milionów razy i sprzedano 15.000 sztuk. Po tym sukcesie Citroën przedstawił Seetroën S19 – kolejny model okularów, które pomagają w chorobie lokomocyjnej.
Okulary Seetroën S19 zostały opracowane we współpracy ze start-upem Boarding Ring i studiem projektowym 5.5., podobnie jak pierwszy model. Nowe, bardziej inteligentne okulary mają przezroczyste oprawki, których zmieniający się odcień jest dostosowany do koloru płynu odtwarzają linię horyzontu, co zapobiega chorobie lokomocyjnej.
Coraz więcej czasu spędzanego na czytaniu na ekranach smartfonów i tabletów powoduje, że na chorobę lokomocyjną zapadają dzieci i dorośli, którzy podróżują samochodami, łodziami, autobusami czy innymi środkami transportu. Innowacyjne okulary, w 100% „Inspired by You”, zapewniają o wiele lepsze samopoczucie podczas podróży. Produkt został zaprezentowany podczas targów VivaTech. Międzynarodowe wydarzenie związane z innowacjami odbyło się w centrum wystawienniczym Paris Expo w Porte de Versailles w Paryżu w dniach 16-18 maja.
Seetroën S19 to seria limitowana. Dla uczczenia roku założenia marki zostały wyprodukowane w liczbie 1.919 sztuk. Przedsprzedaż rozpoczęła się 15 maja, a dostawy będą realizowane od początku lipca.
Oba modele okularów Seetroën można nabyć za 99 euro w butiku lifestylowym marki pod adresem lifestyle.citroen.com we Francji, Portugalii, krajach Beneluksu, Hiszpanii, Włoszech, Austrii, Niemczech, Holandii, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Polsce.
Klienci spoza wymienionych krajów mogą składać zamówienia na stronie Citroën Racing – dostawy będą realizowane na całym świecie.
Obu modeli okularów mogą używać dorośli i dzieci po 10. roku życia, gdy ucho wewnętrzne przestaje rosnąć.
Okulary nie mają szkieł, dlatego mogą się nimi wymieniać wszyscy podróżujący. Wystarczy założyć je na 10-12 minut po pojawieniu się pierwszych objawów.
Marka Citroën
Citroën jest od 1919 r. producentem szerokiej gamy samochodów. To marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa. Jej podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i ich styl życia. Świadczy o tym hasło „Inspired By You” i oferta samochodów łączących unikatowy design i wzorcowy komfort. Citroën wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów między innymi poprzez stronę internetową Citroën Advisor czy miejski concept store „La Maison Citroën”. W 2018 roku Citroën sprzedał 1,05 miliona samochodów w ponad 80 krajach.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze