Renault opublikowało dziś cennik Megane R.S. Trophy na rodzimym rynku. Auto dostępne będzie zarówno z manualną, jak i z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią. Zamówienia będzie można składać nad Sekwaną jeszcze w tym roku.
Pod maską Renault Megane R.S. Trophy pracuje znany już silnik 1.8 TCe. W tej wersji motor rozwija równo 300 KM. Maksymalny moment obrotowy osiąga wartość 420 Nm. Oj, będzie czym jeździć!
Renault Megane R.S. Trophy z manualną skrzynią został we Francji wyceniony na 44.100 euro. Wersja z przekładnią EDC kosztuje 45.900 euro. Do seryjnego wyposażenia należą m.in.:
– wyświetlacz head-up;
– zawieszenie Cup;
– blokada dyferencjału Torsen®;
– 19-calowe felgi ze stopów lekkich z efektem diamentowym i czerwonymi elementami zdobniczymi;
– czerwone zaciski hamulcowe;
– kierownica obszyta alcantarą;
– R.S. Monitor;
– system audio Bose z tunerem cyfrowym DAB.
Opcjonalne wyposażenie obejmuje następujące elementy:
– 19-calowe felgi ze stopów lekkich Fuji Light – 2.000 euro;
– Pakiet Easy Parking (Easy Park Assist, monitorowanie martwego pola) – 500 euro;
– lakier metalizowany Gris titanium lub Noir étoile – 650 euro;
– lakier metalizowany Rouge Flamme lub Blanc nacré – 850 euro;
– lakier metalizowany specjalny R.S. Orange Tonic lub Jaune Sirius – 1.600 euro;
– adaptacyjny tempomat – 300 euro;
– R.S. Monitor Expert (z wbudowaną telemetrią) – 450 euro;
– fotele kubełkowe Recaro – 1.200 euro;
– elektrycznie sterowany szyberdach – 900 euro.
Teraz czekamy na polski cennik Renault Megane R.S. Trophy. Jest szansa, że u nas będzie taniej, niż to wynika z prostego przeliczenia euro na złotówki.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault
Najnowsze komentarze