Renault Polska w ramach współpracy z Carrefour Polska, sponsorem głównym 75. Tour de Pologne, wspiera jeden z najważniejszych wyścigów kolarskich w Europie. W ramach partnerstwa Renault przekazuje na czas wyścigu 10 samochodów, w tym 9 z gamy SUV – Renault Koleos oraz Renault Talisman. 8 samochodów Renault wejdzie w skład kolumny sponsora głównego poprzedzającej przejazd kolarzy podczas każdego z siedmiu etapów Tour de Pologne, 2 samochody znajdą się w obsłudze na trasie tego jubileuszowego wyścigu.
Jubileuszowa, 75. edycja Tour de Pologne i 25. pod wodzą Czesława Langa to wyjątkowy wyścig, który po raz pierwszy odbył się 90 lat temu. W tym roku z okazji obchodów 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości Patronat Honorowy nad wyścigiem sprawuje Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda.
75. Tour de Pologne UCI World Tour rozpocznie się na Rynku Głównym w Krakowie 4 sierpnia br. i potrwa siedem dni. Pierwszego dnia wyścigu kolarze będą mieli do pokonania płaski odcinek, następny etap będzie popisem sprinterów, a do pokonania będzie trudna technicznie trasa. Trzeci dzień rywalizacji to ponownie płaski etap i dynamiczna walka na trasie. Dopiero kolejnego dnia Tour de Pologne wjedzie w góry, a dwa ostatnie etapy to pasjonujące zmagania w pięknej tatrzańskiej scenerii, których losy rozstrzygnie siódmy, królewski etap zakończony w Bukowinie Tatrzańskiej. Rywalizacji kolarzy towarzyszą zawsze ogromne emocje aż do samego końca, bo o zwycięstwie w wyścigu mogą zadecydować, tak jak w ubiegłym roku, dosłownie ostatnie metry.
Renault zapewni do użytkowania 10 samochodów, w tym 8 modeli Renault Koleos w wersji Initiale Paris z silnikiem 175 KM, z automatyczną skrzynią biegów i otwieranym dachem, Renault Koleos w wersji Intens oraz Renault Talisman. Samochody wyeksponowane będą w Miasteczkach Kibica Carrefour, które powstaną na startach i metach wszystkich etapów wyścigu Tour de Pologne, gdzie wszyscy odwiedzający będą mieli okazję aktywnie spędzać czas i wspólnie kibicować kolarzom. Samochody Renault dumnie przejadą także w jednej z kolumn poprzedzających wyścig w barwach sponsora głównego Tour de Pologne. Zagrzewająca do wspólnego dopingu kolumna przejeżdża przed startującymi zawodnikami jako przedostatnia. Po kilku minutach od wyjazdu ostatniej kolumny kolarze ruszają ze startu honorowego – zanim rozpoczną poważne ściganie, przejeżdżają zazwyczaj kilka kilometrów. Dopiero w określonym punkcie następuje start ostry i od tego momentu wyścig rusza pełną parą.
Plan przejazdu kolumny sponsora głównego, złożonej z 10 samochodów Renault:
8 samochodów głównych oraz 2 samochodów obsługi na trasie wyścigu Tour de Pologne:
Etap 1 – 4 sierpnia – Kraków – Kraków (134 km)
Etap 2 – 5 sierpnia – Tarnowskie Góry – Katowice (156 km)
Etap 3 – 6 sierpnia – Chorzów – Zabrze (139 km)
Etap 4 – 7 sierpnia – Jaworzno – Szczyrk (179 km)
Etap 5 – 8 sierpnia – Kopalnia Soli „Wieliczka” – Bielsko-Biała (152 km)
Etap 6 – 9 sierpnia – Zakopane – Poprad (129 km)
Etap 7 – 10 sierpnia – Bukowina Tatrzańska – Bukowina Tatrzańska (136 km)
Renault Koleos łączy atletyczny styl SUV-a z jakością wykończenia typową dla dużej limuzyny. Przekazana wersja Initiale Paris wyraża kwintesencję know-how Grupy Renault pod względem elegancji, komfortu i wyposażenia. Zastosowano w niej atrakcyjne wytrzymałe materiały wykończeniowe, takie jak satynowany ultracienki chrom czy skórzaną tapicerkę o kontrastowych przeszyciach. Auto posiada duży prześwit i oferuje technologię napędu na cztery koła All Mode 4×4-i®, zapewniającą wyjątkową swobodę poruszania się po różnych nawierzchniach. Samochód gwarantuje komfort podróżowania dzięki takim rozwiązaniom jak podgrzewane i wentylowane przednie fotele, system multimedialny R-LINK 2 z ekranem dotykowym o przekątnej 8,7 cala z dostępem do usług online, system nagłośnienia Bose® Surrond Sound czy elektrycznie i bezdotykowo otwierana klapa bagażnika.
Renault Talisman to nowoczesna limuzyna o wyrazistym charakterze, zapewniająca najwyższy poziom komfortu kierowcy i pasażerom, wyróżniana w kategorii najładniejszego pojazdu przystosowanego do profesjonalnego przewozu osób. Rasowy design auta podkreślają smukłe linie nadwozia, eleganckie 19-calowe obręcze kół i wyrafinowany kształt chromowanych bocznych wlotów powietrza. Charakterystyczny układ świateł łączy przenikliwe spojrzenie reflektorów LED Pure Vision z oryginalną linią świateł do jazdy dziennej w kształcie litery „C”. Wyjątkowych wrażeń z jazdy dostarcza system Renault MULTI-SENSE w połączeniu z technologią 4CONTROL i sterowanym zawieszeniem.
Renault należy do głównych graczy na rynku motoryzacyjnym – zarówno na świecie, jak i w Polsce. Grupa zatrudnia ponad 120 tys. pracowników, posiada 36 zakładów produkcyjnych i ponad 12 tys. punktów sprzedaży na całym świecie. Aby stawić czoła wielkim wyzwaniom technologicznym przyszłości i kontynuować strategię rentownego wzrostu, Grupa opiera się na rozwoju na rynkach pozaeuropejskich i wzajemnie dopełniających się markach (Renault, Dacia i Renault Samsung Motors), produkcji samochodów elektrycznych i aliansie z Nissanem. Nowoczesny design, innowacyjność i zaawansowanie technologiczne to cechy charakterystyczne samochodów Renault.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze