Prostsza i bardziej naturalna nazwa ma mocniej podkreślić więź, jaka od ponad 40 lat istnieje pomiędzy Renault i F1.

Nowa nazwa i nowy logotyp będą ważnymi atutami w realizacji strategicznych celów związanych z popularyzacją i budowaniem wizerunku marki Renault dzięki startom w Formule 1. Jednocześnie będzie to wsparcie taktyczne dla aktualnych produktów marki, zwłaszcza w segmencie samochodów sportowych.

Nowy logotyp jest bardziej kompaktowy i czytelny. Pojawia się w nim znak Renault bez żadnych elementów oddzielających.

 

 

źródło: Renault Polska

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Newsletter

1
Dodaj komentarz

avatar
1024
 
1 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
1 Autorzy komentarzy
ToJa Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
ToJa
Gość
ToJa

Nawiązanie do 2005 i 2006 :)