•   
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
  •  

Zgodnie z zapowiedzią Renault do oferty trafiła mocniejsza wersja modelu Talisman. Samochód został wyposażony w nową jednostkę 1.8 TCe z modelu Alpine A110.

Renault obiecało mocniejszy napęd dla Talismana podczas salonu samochodowego w Genewie i właśnie się doczekaliśmy. Model otrzymał jednostkę 1.8 TCe, która napędza również piękne, zwinne coupe Alpine A110. Silnik generuje jednak nieco mniej, bo 225 KM mocy. Nowy napęd zastąpił w ofercie 200-konny motor o pojemności 1.6 litra. Renault Talisman 1.8 TCe potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 7,4 sekundy i uzyskuje maksymalną prędkość 240 km/h. Średnie spalanie podawane przez producenta wynosi 7,2 – 7,4 l/100 km.

Renault Talisman 1.8 TCe z 7-biegową automatyczną przekładnią EDC w wersji Intense jest dostępny w polskich salonach w cenie 129.500 zł. Za najwyższy wariant Initiale Paris trzeba zapłacić przynajmniej 154.000 zł. W cenniku możemy dostrzec także serię specjalną S-Edition za 142.000 zł oraz model w sezonowej promocji „Winter Edition” w cenie 117.900 zł.

Dwa Peugeot 208 WRX Evo na podium – sukces w drugim starcie nowego samochodu!

Renault wkrótce rozwinie gamę napędów dla Talismana. Pod maskę modelu trafi silnik 1.3 TCe o mocy 160 KM. Pojazd zostanie wyposażony także w diesla Blue dCi o pojemności 1.7-litra, który generuje 150 KM i motor 1.5 Blue dCi 115.

Źródło: Renault Polska

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

16
Dodaj komentarz

avatar
1024
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
8 Wątki komentarzy
8 Odpowiedzi na wątki
1 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
14 Autorzy komentarzy
DamianKrzysztofPiotr001LukiLuki Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Artur
Gość
Artur

Świetny silnik, w połączeniu z 7 biegową skrzynią EDC to idealny napęd. Od pół roku jeżdżę Espace z tym kompletem i nie mogę sie nacieszyć.

Slawo
Gość
Slawo

Teraz czas na powrót Megane GT z 1.8 TCe.

Lukas
Gość
Lukas

Ooooo dokładnie i do tego też ze skokiem mocy tak 220KM będzie super

ToJa
Gość
ToJa

Najpewniej po faceliftingu. Ja się załapałem jeszcze na „stare” GT ale i tak auto jest cudowne.

ToJa
Gość
ToJa

Czyli 2.0 dCi zabraknie?

Tak czy siak 1.8 to doskonały silnik. 7,4 do 100 to też świetne parametry. Prawie jak moje GT.

cindar
Gość
cindar

I to jest konkretny konkret. Fajne, wygodne auto.

Adam
Gość
Adam

Inaczej to wyglada 1.8 tak bardzo konkretnie jak na obecne czasy. Te same dieselki co w Mercedesie. Gdzieś czytałem ze obecne diesle w normie Euro 6d temp wydzielają mniej szkodliwych substancji w tym NOx niż obecne benzyny.

Gruby
Gość
Gruby

Teraz przydałaby się hybryda… Może taka na 1.6 dCi… Ale to by była bajka pod względem oszczędności

Luki
Gość
Luki

1.6 dci już dokonał żywota.

Luki
Gość
Luki

Brak 2.0 dci

Damian
Gość
Damian

A PSA dalej z nędznym 1.6.

Roman
Gość
Roman

Silnik PSA o pojemności 1,6 litra o oznaczeniu PureTech o mocach 225 KM i 180 KM to gruntownie zmodernizowany dawny silnik THP wspólnego projektu BMW/PSA. Wyeliminowano w nim uciążliwe wady jakimi „cieszył się” silnik THP i w chwili obecnej jest to nowoczesna jednostka napędowa spełniająca już teraz normę spalin Euro 6d, która będzie obowiązywać od 2020 r. Moc i moment obrotowy ma identyczny jak silnik Renault 1,8 TCe, zaś sprzęgnięty jest z doskonałą 8-stopniową skrzynią automatyczną renomowanego japońskiego producenta Aisin (dostarcza skrzynie automatyczne m.in. do Lexusa i Toyoty), która śmiem twierdzić nie jest gorsza o dwusprzęgłowej EDC, a z pewnością… Czytaj więcej »

Piotr001
Gość
Piotr001

Ale @Damian tego nie wie, i śmiem twierdzić że pewnie będzie w tym 1.8 szukał dodatkowych cylindrów. Bo to przecież teraz taki wielki motor… 😉

Damian
Gość
Damian

Przez pojęcie „nędzny” rozumiem pojemność (w tej chwili największy benzyniak w PSA), a nie silnik jako taki. Bo o ile jako taka jednostka spokojnie może sobie być jako podstawowa w takim 508, o tyle wolałbym (i pewnie nie tylko ja), aby był w ofercie też silnik dwulitrowy.

Krzysztof
Editor

A ja myślę, że czas się „odwiązać” od pojemności skokowej. Przy dzisiejszych technologiach i rozwiązaniach technicznych można skonstruować silnik o naprawdę wysokiej mocy i takim przebiegu zarówno jej, jak i momentu, że pojemność skokowa schodzi na plan mocno dalszy.

Krzysztof
Editor

„A PSA dalej z nędznym 1.6.”
Jestem gotów się założyć, że w ślepym teście nie odróżni Pan 1.6 od 1.8. Proszę więc nie wydawać takich bezsensownych osądów.