Narzekałem na AUTO ŚWIAT, że pokazał na okładce tylko jedno interesujące nas auto. MOTOR kompletnie zignorował francuską motoryzację na swojej stronie tytułowej w tym tygodniu. Naprawdę nie da się nawet przy ogromnej dozie dobrej woli uznać motogazetek za obiektywne.
MOTOR nr 07 (3425) z 11.II.2019
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 56 (z okładką)
Cena: 1,99 zł
Koszt 1 strony: ponad 3,55 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault, Dacia
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: Berlingo, C1, C2, C3, C4, C4 Cactus, C4 Picasso, Jumper, Jumpy, 107, 1007, 108, 208, 2008, 308, 3008, 5008, Boxer, Clio, Espace, Kangoo, Master, Modus, Trafic, Twingo, Sandero
W dziale Przyszłe premiery (margines strony 11.) wspomniano Dacię Sandero, Peugeota 208 oraz Renault Espace.
Z tabelki zamieszczonej na stronie 13. wynika, iż Dacia była szóstą najchętniej kupowaną w Polsce marką samochodów osobowych! Zyskała w porównaniu do stycznia 2018 roku aż 42,3%. Renault znalazł się na miejscu dziewiątym z wynikiem o 0,9% lepszym, niż rok wcześniej.
Citroëny C1 i C4 Cactus można dostrzec na maleńkim zdjęciu zamieszczonym na stronie 35.
O zautomatyzowanych skrzyniach biegów traktuje artykuł opublikowany przez MOTOR na stronach 38-39. Wspomniano tam modele marek francuskich, w których takie rozwiązania stosowano. Mamy więc Citroëny C2, C3, C4 i C4 Picasso, Peugeoty 107, 1007, 108, 208, 2008, 308, 3008 i 5008 oraz Renault Twingo, Modus, Clio, Trafic i Master.
Na stronie 43. znajdziecie zestawienie importowanych używanych aut użytkowych, jakie trafiły w ubiegłym roku na polski rynek. Renault Master był drugim najpopularniejszym tego typu samochodem. Trafic znalazł się na miejscu piątym, Citroën Jumper na dziewiątym, a pierwszą dziesiątkę zamknął Peugeot Boxer. Citroën Berlingo uplasował się na pozycji szesnastej, tuż przed Renault Kangoo, a Citroëna Jumpy sklasyfikowano na miejscu dziewiętnastym.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o francuskich samochodach w aktualnym numerze. Tu też szkoda kasy.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze