Kawałeczek przodu Citroëna C4 SpaceTourera widać na okładce aktualnego numeru tygodnika MOTOR. Czy to znaczy, że wewnątrz będzie podobnie mizernie, jeśli chodzi o francuskie samochody, jak to ma miejsce w aktualnym wydaniu tygodnika AUTO ŚWIAT?
MOTOR nr 14 (3432) z 1.IV.2019
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 56 (z okładką)
Cena: 2,09 zł
Koszt 1 strony: ponad 3,7 grosza
Warto kupić? Raczej nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Dacia
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C4 Spacetourer, Xsara, 3 Crossback, 206, 208, Clio, Espace, Megane, Twingo, Sandero
Renault Twingo wspomina MOTOR na stronie 3. wyjaśniając swojemu czytelnikowi kwestię niedoszłej nazwy Fiata Panda.
W dziale Przyszłe premiery (strona 11.) wspomniano Renault Espace oraz Dacię Sandero.
O przygotowaniach do wprowadzenia na rynek Renault Megane R.S. Trophy-R MOTOR wspomina na stronie 13.
DS 3 Crossback został zaprezentowany na stronach 14-15. Przy okazji wspomniano zresztą o przygotowaniach do wprowadzenia do sprzedaży wersji elektrycznej tego samochodu. Redaktor Franek już na wstępie napisał, że nareszcie ktoś zaprojektował auto inne od wszystkich i że DS 3 Crossback całkiem dobrze się prowadzi! Autor docenił też wyciszenie kabiny, stylistykę (choć nie da się ukryć, że ta nie każdemu przypadnie do gustu, zwłaszcza wewnątrz), zawieszenie i duże możliwości personalizacji. Za wadę uznał brak elektrycznego otwierania i zamykania pokrywy bagażnika, ale nie ma to większego znaczenia, gdy do wykończenia auta użyto materiałów wysokiej klasy, montaż jest precyzyjny, a styl wyjątkowy. Fotele uznano za wygodne, wyposażenie bogate, a ceny?… Cóż – ceny to kwestia umowna ;-) Główni rywale (Audi Q2 i Mini Countryman) są drożsi. Fakt, bazowe A2 oferuje 116 KM, a więc o 14 KM więcej, niż DS 3 Crossback, ale i kosztuje o 10.100 zł więcej. Countryman również bazowo ma 102-konny silnik benzynowy (jak francuskie auto), a kosztuje od 105.200 zł, a więc o 10.300 zł więcej od bazowego DS 3 Crossbacka.
Citroëna C4 SpaceTourera wspomniano w roli rywala dla testowanego na stronach 28-29 Mercedesa B!
Po raz kolejny zobaczycie ten model (w wersji Grand) na zdjęciu zamieszczonym na stronie 32.
O tym, jakie są funkcjonalności aplikacji na smartfony oferowanych przez producentów aut traktuje artykuł zamieszczony na stronach 40-41. Wspomniano tam także francuskie rozwiązania: MyCitroën, MyPeugeot, czy R&GO.
W artykule poświęconym wolnossącym, prostym i mało wysilonym silnikom wysokoprężnym (strona 45, dział Używane) wspomniano Citroëna Xsarę 1.9D, Peugeota 206 1.9D oraz Renault Clio II 1.9 d.
W artykule zachwalającym Volkswagena Sharana i Seata Alhambrę wspomniano Renault Espace. Francuskiego vana uznano za mistrza przestronności.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o francuskich samochodach w aktualnym numerze.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze