Nowy Renault Clio V generacji pojawi się na rynku w 2019 roku. Jak będzie wyglądał? Zmiany w wyglądzie to ewolucja, łącząca poprzednią generację z elementami nowych modeli Renault. Rendering ujawniony w internecie bazuje na zdjęciach szpiegowskich oraz założeniach związanych ze zmianami w stylizacji nadwozi marki. 

Clio, które jest samochodem miejskim, zyskuje nowy przód, lampy, wygląd bardziej masywnego samochodu, nawiązującego do modeli Talisman i Megane. Auto ma być budowane na nowej platformie CMF-B, na której powstają też inne samochody koncernu, w tym Nissan Juke. Pod maskę trafią silniki 1.3 o mocy do 150 KM oraz 1.5 diesel. Duże zmiany czekają nas w funkcjonalności samochodu – Clio ma być pierwszym małym autem popularnym z jazdą autonomiczną i nowymi systemami wspomagania. W środku pojawią się nowe, wyższej jakości materiały.

Premiera przewidywana jest na pierwszy kwartał, dlatego sądzimy, że auto pojawi się na targach motoryzacyjnych w Genewie i będzie to jedna z ważniejszych premier 2019 roku.

źródło: Motor1

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Newsletter

11
Dodaj komentarz

avatar
1024
 
7 Wątki komentarzy
4 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
11 Autorzy komentarzy
ee@aa.frTommo66MichałGrubyAndrzej Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Łukasz
Gość
Łukasz

Po co ta marketingowa papka. Między Clio 3 a 4 nastąpiło znaczne pogorszenie materiałów wykończenia w kolejnej generacji dostaniemy twardą plastikową skorupę pod którą znajdziemy masę chińskiej elektroniki, którą od lat nam się wciska twierdząc że tego potrzebujemy.

Adam
Gość
Adam

Tak, zgadzam się z Łukaszem poniżej, Clio 4 to wykonczenie wnetrzna twardym plastkiem, podobnie jak drzwi, ktore się już po kilku miesiącach strasznie rysują. Ogólnie samochód mi się podoba, ale plastiki niczym z taniej zabawki dla dzieci. Producenci projektują coraz ładniejsze samochody z zewnątrz, ale zmniejszają koszty wstawiając do środka kiepskiej jakości wykończenia.

Franek
Gość
Franek

Miałem kiedyś yariskę. Twarde plastiki, po roku używania wszędzie porysowane. Wcześniej jeździłem xarą. Miała osiem lat, gdy ją sprzedawałem i wyglądała o niebo lepiej, niż japoński badziew. Sprzedałem po dwóch latach. Nigdy więcej toyoty.

Miras
Gość
Miras

Małe Megane, co prawda bez charakterystycznych reflektorów, ale jednak. Środek zapewne tez bedzie dobrze znany… Ehh niemiecka gangrena rozlewa się na coraz większą liczbę producentów… Samochody jak gacie, jeden wzór, kilka rozmiarów

Andrzej
Gość
Andrzej

Święta prawda panie Miras, święta prawda!! 😉👍

mik
Gość
mik

Przecież to wygląda jak pomieszanie tyłu ostatniej micry z przodem Megane 4… nie ma szans na coś takiego na szczęście ;D

Tommo66
Gość
Tommo66

Może się zresetuj.

ee@aa.fr
Gość

Walczę z bezczelną cenzurą na tym portalu, usuwają wszystkie moje komentarze

Michał
Gość
Michał

Wygląda jak seat ibiza 4 jak dla mnie zmiana wyglądu zewnętrznego była nie potrzebna wystarczyloby wzbogacić wnętrze

Funyo
Gość
Funyo

Moim zdaniem nie będzie nawet podobne do tego renderu. Na zdjęciach w kamuflażu auto ma całkiem inne proporcje.
Co do wykończenia wnętrza – Clio 4 ma miękkie tworzywo sztuczne na górze deski rozdzielczej, czym wyprzedza wielu konkurentów. Reszta na stabilnej średniej, nic nie trzeszczy na wybojach, a trzeba pamiętać, że to auto miejskie, więc nie z definicji niedrogie.

Gruby
Gość
Gruby

No chyba że mowa o Polo, Fabii itd.. bez 40-45 k nie podchodź, chyba że chcesz mieć korbotronik i nadwozie 3d