Z nową kampanią reklamową, która ukazuje przyszłość marki, Peugeot wchodzi w nowy etap zaangażowania w sport tenisowy. Kampania ilustruje strategię marki Peugeot, która wyznacza nową erę w motoryzacji i sięga po nowe rodzaje napędu.
Nowa kampania reklamowa jest prezentowana podczas pierwszego turnieju wielkoszlemowego w 2019 roku. Obejmuje dwa filmy z udziałem dwóch z dziewięciu tenisistów, którzy są ambasadorami Peugeot i propagują wartości marki – atrakcyjny design, nowoczesne technologie i doskonałą jakość oraz emocjonujące doznania z jazdy.
Alexander Zverev, niemiecki tenisista i numer 4 w rankingu ATP oraz niedawny zwycięzca turnieju Nitto ATP Finals występuje w reklamie razem z Peugeot 508 SW PLUG-IN HYBRID. Natomiast Lucas Pouille, numer 2 we francuskim tenisie, jest przedstawiony u boku Peugeot 508 PLUG-IN HYBRID.
Oba filmy zostały zrealizowane w Londynie przez agencję Willi Beamen. Podkreślają związek między przeszłością i przyszłością, zarówno w odniesieniu do marki Peugeot jak i historii wybitnych graczy. Pokazują, jak można kreatywnie czerpać z doświadczeń przeszłości, by dać impuls do budowania przyszłości i sięgania po innowacyjne rozwiązania.
Peugeot 508 w wersji sedan i SW PLUG-IN HYBRID zostały po raz pierwszy zaprezentowane na międzynarodowym salonie samochodowym w Paryżu w październiku 2018 roku. W sprzedaży będą od jesieni 2019 roku. Nowe hybrydowe napędy typu plug-in wykorzystujące silniki benzynowe to konkretna ilustracja wizji Peugeot, który stawia na mobilność bez ograniczeń, ekscytującą i bardziej efektywną. Peugeot proponuje technologie łatwe w użytkowaniu. To ucieleśnienie praktycznych innowacji, które mają zapewnić jeszcze mocniejsze doznania z jazdy.
Przyszłość Peugeot zapowiada się pasjonująco, zarówno w motoryzacji jak i w tenisie!
Filmy są już dostępne na Facebooku, Twitterze i Youtube.
#UNBORINGTHEFUTURE
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze