DS 7 Crossback 1.6 PureTech 180 EAT8 został przetestowany przez greckich dziennikarzy. Nasi stali Czytelnicy wiedzą, że ten samochód bardzo się nam spodobał, czemu daliśmy wyraz w trzech bardzo obszernych testach: 

Dlatego chętnie przybliżamy Wam także porównania z mediów zagranicznych, żebyście mogli sprawdzić, na ile nasze wrażenia pokrywają się z tymi, które mają inni dziennikarze. Do testów w redakcji greckiego magazynu Drive trafił DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem 1.6 PureTech o mocy 180 KM oraz automatyczną skrzynią biegów EAT6. Dziennikarze zaczynają od tego, że nie jest łatwo konkurować ze znanymi markami premium. Wiele koncernów tego próbowało, ale udało się to naprawdę niewiele. Francuzi tradycyjnie wybrali własną drogę i dają to, czego nie znajdziecie u innych. Bo samochód to nie tylko koła i silnik, ale też poczucie smaku, projekt wnętrza. A nie gdzie indziej, jak właśnie we Francji, powstało wiele luksusowych marek, które wszyscy znamy.

Do jakiego samochodu można porównać DS 7 Crossback z zewnątrz? Chyba najbliżej mu będzie do Audi Q5. Różnica między DS 7 a Audi tkwi w finezji i szczegółach. Na zewnątrz jest wiele drobnych elementów, które zmieniają dość klasyczne nadwozie w niezwykłe dzieło sztuki, proste, ale ozdobione z wielką dbałością. To tak, jakby piękna kobieta, ubrana była w prostą suknię z dobrego materiału, z niewielkimi tylko dodatkami, które nie przyćmiewają jej urody. Tak to wygląda w DS 7.

Samochód waży 1.510 kilogramów, dzięki czemu 180-konny silnik rozpędza go do 100 kilometrów na godzinę w 8,9 sekundy. Średnie spalanie, zanotowane przez dziennikarzy, wyniosło 9,6 litra na 100 kilometrów. W codziennej jeździe DS jest przyjemnym, wręcz relaksującym samochodem. Kierownica pracuje lekko, skrzynia EAT8 działa płynnie, zawieszenie pochłania większość nierówności. System skanowania drogi współpracuje z aktywnym zawieszeniem, by zapewnić jak najbardziej komfortową i stabilną jazdę.

Komfort bardziej niż sport

DS 7 Crossback nastawiony jest na komfort ale jeśli chcesz jeździć szybko, należy wybrać tryb sport. Warto jednak pamiętać, że to wysoki francuski SUV i tryb sport nie oznacza, że zmieni się w twardy, idealnie sportowy samochód. To przede wszystkim auto dla tych, którzy chcą cieszyć się tradycyjną francuską kombinację przyczepności i komfortu.

I awangardą wewnątrz, bo środek DS 7 jest wyjątkowo wysmakowany i pełen stylistycznych akcentów, które mogą się podobać. A producent zapowiada, że to nie jest jego ostatnie słowo, bo przed nami przecież DS8, który ma być topowym modelem w gamie.

Vive la différence!

Głównym celem projektantów DS 7 Crossback było sprawienie, by samochód wyglądał modnie i premium, zarówno pod względem wizualnym, jak i wrażeń z jazdy. Uważamy, że to się udało – i to jest bardzo ważne, ponieważ cena DS 7 Crossback po prostu nie pozostawia marginesu błędu w tej dziedzinie.

źródło: Drive.Gr

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.

Newsletter

Dodaj komentarz

avatar
 
  Subskrybuj  
Powiadom o