W ramach działań zwiększających efektywność struktury organizacyjnej Groupe PSA w Polsce utworzony został wielomarkowy dział sprzedaży flotowej. Stanowisko dyrektora sprzedaży flotowej i samochodów używanych marek Peugeot, Citroën, DS i Opel objął Tomasz Chodkiewicz.
Tomasz Chodkiewicz z Groupe PSA związany jest od 2010 roku, kiedy to objął funkcję dyrektora handlowego Peugeot Polska. Od 2016 roku pracował na stanowisku dyrektora sprzedaży flotowej Peugeot, Citroën i DS oraz remarketingu samochodów używanych poprzez programy sprzedaży: Peugeot Używany Gwarantowany i Citroën Select.
Chodkiewicz karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczął w 1999 roku w Fiat Auto Poland, zdobywając doświadczenie w sprzedaży specjalnej i flotowej, budowaniu sieci sprzedaży samochodów używanych oraz koordynacji sprzedaży przez sieć dealerską. Następnie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży marek Fiat, Lancia, Alfa Romeo i Abarth.
Nowa struktura organizacyjna Groupe PSA w Polsce ma na celu pełne wykorzystanie potencjału rynkowego, skonsolidowanie działań w ramach Grupy oraz zachowanie odrębności i dotychczasowego pozycjonowania marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.
Groupe PSA
Groupe PSA zapewnia użytkownikom wyjątkowe doznania za kierownicą i dostarcza innowacyjnych rozwiązań w zakresie mobilności, spełniających oczekiwania klientów na całym świecie. Grupa posiada pięć marek: Peugeot, Citroën, DS, Opel i Vauxhall oraz zróżnicowaną ofertę usług związanych z mobilnością i inteligentnym zarządzaniem, dostępnych pod marką Free2Move. Ambicją Groupe PSA jest zdobycie pozycji wiodącego producenta samochodów i preferowanego przez klientów dostawcy usług związanych z mobilnością. Jest jednym z pionierów, jeśli chodzi o samochody autonomiczne i zapewniające dostęp do Internetu oraz usług online. Jej działalność obejmuje również finansowanie (Banque PSA Finance) oraz produkcję wyposażenia samochodowego (Faurecia). Więcej informacji można uzyskać na stronie groupe-psa.com/fr.
źródło: PSA Polska
Najnowsze komentarze