Dobre wieści dochodzą z Wysp Brytyjskich. Citroën otrzymał tam tytuł Van of the Year od magazynu Trade Van Driver. Nagrodzony został Citroën Berlingo, ale realnie były to aż trzy nagrody!
Nowy Citroën Berlingo Van otrzymał tytuł „Van of the Year” i „Best Small Van” w nagrodach magazynu Trade Van Driver w 2019 roku. Citroën zdobył także trzecią nagrodę, ponieważ magazyn uznał program konwersji aut użytkowych Citroëna za „najlepszy zakres konwersji”.
„Magazyn Trade Van Driver szczyci się tym, że oferuje prawdziwe odzwierciedlenie myśli i uczuć czytelników” – stwierdził redaktor Matthew Eisenegger. Trochę racji w tym musi być, bo – jak mówi Matthew Eisenegger – „Śledząc jego korzenie od 1995 roku, Berlingo stało się obowiązkowym pojazdem dla handlowców w Wielkiej Brytanii, którzy chcą mieć małą furgonetkę do prowadzenia działalności. Nasi jurorzy nie zawahali się przyznać Nowemu Citroënowi Berlingo Van najwyższego wyróżnienia Trade Van Driver”.
Nowy Berlingo Van zdobywa nagrody od czasu swojej premiery w ubiegłym roku. Na jego koncie znalazły się już m.in. nagrody I tytuły „Międzynarodowego Vana Roku 2019”, „Fleet Van of the Year” w konkursie Fleet World Great British Fleet World, „Light Commercial Vehicle of the Year” i „Light Van of the Year” magazynu What Van? i „Mały Van Roku” magazynu Company Car and Van. A przecież Berlingo ma też wiele nagród zdobytych nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale i na całym Starym Kontynencie.
Nowy Berlingo Van nie był jedynym, co urzekło jurorów w gamie Citroëna. Program konwersji użytkowych samochodów francuskiej marki został uznany „Najlepszym zakresem konwersji” w tegorocznych nagrodach magazynu Trade Van Driver.
Citroën był jednym z pierwszych producentów, którzy wprowadzili program konwersji aut tego typu, wiele lat przed wprowadzeniem europejskiego systemu homologacji całego typu pojazdu w celu ustalenia standardów dla konwerterów. Przekształcenia Ready to Run obejmują teraz nadwozia wywrotki, skrzyni ładunkowej, Luton, skrzyni, niskopodłogowego nadwozia Luton i nadwozia z kurtynami dla wybranych wariantów podwozia auta oraz kabiny załogi.
„Wielu biznesmenów potrzebuje specjalnego pojazdu do swojej działalności i nie chce iść do kilku różnych firm, aby uzyskać konwersję. Aby zapewnić wygodę w jednym miejscu w ogromnej gamie modeli specjalnych, w opinii jurorów żaden producent nie może się równać z gamą Citroëna” – podsumował wybór Trade Van Driver redaktor Matthew Eisenegger.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze