Przedsiębiorca Citroën Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), że w samochodach marki Citroën C4 Aircross dźwignia hamulca postojowego i ramię uruchamiające tylnych zacisków hamulcowych mogą być skorodowane, co może skutkować pogorszeniem skuteczności działania hamulca postojowego.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 131 pojazdów. Lista numerów VIN samochodów objętych akcją serwisową znajduje się w załączniku.

Przedsiębiorca powiadomił właścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu wymiany tylnych zacisków hamulcowych.

Informacji związanych z kampanią udziela Citroën Polska Sp. z o.o. (adres: Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa; tel. 22 444 21 05).

UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2047).

Przedsiębiorca, który uzyskał informację, że produkt wprowadzony przez niego na rynek nie jest bezpieczny powinien niezwłocznie powiadomić o tym Prezesa UOKiK. Niewykonanie tego obowiązku, zgodnie z art. 33a. ust. 1 pkt 1 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, zagrożone jest karą pieniężną w wysokości do 100.000 zł.

 

 

źródło: UOKiK

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

Galeria

Newsletter

2
Dodaj komentarz

avatar
1024
 
1 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
2 Autorzy komentarzy
ŁukaszWwaFranc Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Franc
Gość
Franc

France to szmelc ich auta ładnie wyglądają ale tak po 4 lub nawet 5 latach intensywnej eksploatacji nadają się na recykling

ŁukaszWwa
Gość
ŁukaszWwa

LOL. Dobrze że moje Renault o tym nie wiedzą i jeżdżą jak złoto. Za to wcześniej posiadanemu VW coś się popierdaczyło i TSI zaczęło się sypać przed dojechaniem do 100 tys km.