Używany Peugeot 307 to bardzo popularny samochód w naszym kraju. Dzięki swoim wymiarom z powodzeniem pełni rolę zarówno samochodu rodzinnego, występował bowiem nawet w wersji 7-osobowej! Może być też doskonałym i niedrogim środkiem transportu do pracy. Dużym plusem tych jest aut jest dopracowana konstrukcja, tanie części i stosunkowo niedrogi serwis. Ile tych aut jeździ w Polsce?
Peugeot 307 został zaprezentowany w 2000 roku na paryskich targach motoryzacyjnych. Do salonów trafił rok później. Samochód zdobył duże uznanie wśród dziennikarzy motoryzacyjnych w Europie, wygrał m.in. trudny test Top Gear, pokonując w 2001 roku Forda Focusa i Hondę Civic. Facelifting przeprowadzono w roku 2005.
7-miejscowy Peugeot 307 SW
Samochód był dostępny w kilku wersjach. Najbardziej niezwykła była odmiana SW, mogąca przewieźć 7 osób. W bagażniku można było zamontować dwa składane fotele. Znakomicie zwiększało to praktyczność kompaktowego jakby nie było samochodu.
Peugeot 307 był również budowany w bardzo ładnej wersji coupe cabrio, ze składanym twardym dachem. Do dzisiaj cieszy się ona dużą popularnością wśród miłośników kabrioletów a wygląd zewnętrzny praktycznie wcale się nie zestarzał. Magia francuskiej motoryzacji i designu.
Peugeot 307 Hybrid
W styczniu 2006 roku Peugeot ogłosił, że zbudował hybrydową wersję Peugeot 307, bazującą na silniku diesla i napędzie elektrycznym. Według zapowiedzi, samochód zużywał 3,4 litra na 100 kilometrów. Jednak ten projekt nie by produkowany komercyjne.
Peugeot 307 – ile ich jest w Polsce?
Peugeot 307 jest niezwykle popularny w Polsce. Po naszych ulicach jeździ blisko 80 tysięcy egzemplarzy tego samochodu. Przekrój wersji i silników jest bardzo szeroki, chociaż najpopularniejszym wyborem zdają się być wersje 2.0 HDi. To bardzo trwała i oszczędna jednostka napędowa. Używany Peugeot 307 CC również cieszy się sporą popularnością, tych aut jest w Polsce zarejestrowanych ponad 700 sztuk (stan na 2018 rok).
Peugeot 307 – wybór silników
Benzynowe
1.4 L TU3 I4, 75 KM
1.4 L ET3 I4, 90 KM
1.6 L TU5 I4, 110 KM
2.0 L EW10 16v I4, 140 KM
2.0 L EW10 16v I4,140 KM
2.0 L EW10 16v I4, 177 KM
Diesel
1.4 HDi 70 KM
1.6 L DV6 HDi I4, 90 KM
1.6 L DV6 HDi I4, 110 KM
2.0 L DW10 HDi I4, 136 KM
2.0 L HDI 90 KM
Peugeot 307 – który rocznik wybrać?
Bardzo dobre opinie zbierają egzemplarze wyprodukowane od roku 2005, czyli wersja po faceliftingu. Wśród silników największą popularnością cieszą się wersji 2.0 HDi.
Używany Peugeot 307 – ile kosztuje?
Model |
Rocznik |
Silnik |
Przebieg |
Cena |
Peugeot 307 II |
2007 |
1.6 benzyna |
137000 |
12 000 zł |
Peugeot 307 II SW |
2007 |
1.6 benzyna |
88548 |
11 500 zł |
Peugeot 307 II SW |
2007 |
2.0 benzyna |
212000 |
13 900 zł |
Peugeot 307 II |
2007 |
1.6 benzyna |
214000 |
11 000 zł |
Peugeot 307 II |
2007 |
1.6 benzyna |
178000 |
10 900 zł |
Peugeot 307 II |
2007 |
1.6 diesel |
238000 |
12 900 zł |
Peugeot 307 II |
2007 |
1.6 benzyna |
136000 |
12 500 zł |
Peugeot 307 II |
2007 |
1.6 benzyna |
74000 |
14 900 zł |
Wersja coupe cabrio, czyli Peugeot 307 CC jest zwykle droższa o 2-4 tysiące od standardowego modelu.
Najnowsze komentarze