Używany Renault Talisman może być prawdziwym strzałem w dziesiątkę z rynku wtórnego i doskonałą alternatywą dla nudnych samochodów produkcji japońskiej czy niemieckiej. Oprócz sporej ilości miejsca i komfortu dostajemy jeszcze gratis świetny wygląd, dobre wyposażenie i sporo radości z jazdy. W ogłoszeniach pojawiają się pierwsze egzemplarze z lat 2015-2017 w bardzo dobrych cenach. Niemcy mówią na Talismana „schnäppchen” – okazja.
Nie ma żadnego innego samochodu, który by tak wyglądał. Szczególnie przód wygląda masywnie i bojowo, sprawiając też wrażenie o dwie klasy większego niż jest. Ale co najważniejsze, dobrze wyposażonego Talismana z 2016 roku można kupić już za około 66 tysięcy złotych. W ogłoszeniach przeważają wersje Intens, chociaż można upolować nawet doskonale wyposażonego Initiale Paris.
model |
rocznik |
silnik |
przebieg |
wersja |
cena |
Renault Talisman |
2017 |
diesel |
28.000 |
Initiale Paris |
84.999 zł |
Renault Talisman |
2016 |
diesel |
99.000 |
Intens |
66.900 zł |
Renault Talisman |
2017 |
benzyna |
18.077 |
Intens |
85.900 zł |
Renault Talisman |
2017 |
diesel |
18.500 |
Zen |
77.900 zł |
Renault Talisman |
2016 |
diesel |
21.367 |
Intens |
75.900 zł |
Renault Talisman |
2016 |
diesel |
48.000 |
Zen |
69.900 zł |
Renault Talisman |
2017 |
diesel |
15.100 |
Intens |
69.999 zł |
Renault Talisman |
2016 |
diesel |
26.000 |
Zen |
68.900 zł |
Można też spotkać samochody z gwarancją wykupioną na 5 lat, co powinno zapewnić bezproblemową eksploatację bez zastanawiania się nad potencjalnymi kosztami. Używany Renault Talisman to przede wszystkim spora przestrzeń w środku – jest to bardzo wygodny samochód. W wersji sedan ma blisko 4,9 metra długości, a rozstaw osi wynosi aż 2,8 metra. Dzięki temu na tylnej kanapie jest wyjątkowo przestronnie a pojemność bagażnika to ponad 600 litrów.
Wymiary zewnętrzne |
Renault Talisman sedan |
długość |
4.848 mm |
szerokość |
1.869 mm |
szerokość z lusterkami |
2.081 mm |
wysokość |
1.463 mm |
rozstaw osi |
2.808 mm |
prześwit |
145 mm |
Wśród oferowanych silników znajdują się jednostki benzynowe o mocy 150, 200 oraz w najnowszej wersji 225 KM mocy, natomiast najczęściej spotykane diesle to odpowiednio 130 i 160 KM. Na pewno warto szukać wersji Intens lub Initiale Paris z systemem 4Control a więc tylną osią skrętną. Samochód z tym systemem świetnie się prowadzi i trzyma drogi jak przyklejony. Z ciekawego wyposażenia warto szukać aut, które mają wentylowane i podgrzewane siedzenia z masażem oraz zmienne podświetlenie wnętrza. Szczególnie dobrze wygląda skórzana tapicerka cieniowana, która przechodzi od bieli do ciemnych szarości. Talisman w wysokich wersjach może mieć też wyświetlacz HUD, wysuwany z deski rozdzielczej.
Z aktualną ofertą nowych Talismanów można zapoznać się na stronie Renault. Natomiast spory wybór używanych Renault Talisman znajdziecie na stronach programu Selection.
7 powodów, dla których warto kupić Talismana
- Świetny wygląd – samochód prezentuje się bardzo nowocześnie i okazale. Na tle konkurencyjnych produktów innych marek wygląda po prostu lepiej. Uroku dodaje zarówno masywny przód jak i piękne linie świateł z tyłu.
- Ogrom miejsca w środku – przy rozstawie osi ponad 2,8 metra, Talisman oferuje w środku wiele bardzo wygodnej przestrzeni, zarówno z przodu jak i z tyłu. Dzięki temu może z powodzeniem może pełnić nawet rolę limuzyny do wożenia ważnych osób.
- Komfortowe zawieszenie – w przeciwieństwie do Volkswagena Passata czy Kia Optima, Talisman nastawiony jest na komfort, co oznacza przyjemne pokonywanie nierówności i brak wstrząsających wrażeń w środku. Kierowca ma przy tym pełną kontrolę nad samochodem.
- Świetny stosunek jakości do ceny – za stosunkowo niedużą kwotę otrzymujemy dobrze wyposażony, komfortowy samochód. Trudno w tym segmencie kupić coś lepszego pod tym względem.
- Genialny system 4Control – tylna skrętna oś powoduje, że Talismanem przyjemnie i lekko pokonuje się zakręty na codzień. Uwaga – to nie jest wyposażenie seryjne.
- Ogromny bagażnik – ponad 600 litrów bagażnika w sedanie to rekordowy wynik. Otwierając klapę ma się wrażenie, że przestrzeń ładunkowa dochodzi do połowy samochodu.
- Wygodne fotele i kanapa z tyłu – wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda. Na tych fotelach chce się jechać dłużej.
Najnowsze komentarze